掃呢頁CODE去手機

2015年10月31日 星期六

陳茵媺:【茵媺再有喜】陳豪上月頭漏夜秘買驗孕棒 茵媺,陳豪,陳茵媺,



恭喜,恭喜!

next 1/1 pre

Aimee穿上Tube Dress長裙,盡騷三吋「事業線」,與身上過億鑽飾同樣搶鏡。

next 1/1 pre

Aimee三年抱三,認真犀利!

next 1/1 pre

佢直言生三個夠晒數。

next 1/1 pre

雖然Aimee腹部已隆起,但仍貪靚穿上五吋高踭鞋。

next 1/1 pre

陳豪早前被發現漏夜買驗孕棒。

next 1/1 pre

事後佢被《東網》記者追訪時,就尷尬面紅。

next 1/1 pre

做晒手勢,封嘴避談。

next 1/1 pre

月中Aimee更抱着囝囝喺石板街買萬聖節玩具。

next 1/1 pre

陳豪Aimee早已兩年抱兩誕下兩子。

next 1/1 pre

藝人陳豪與陳茵媺(Aimee)這對圈中模範夫婦,自2013年結婚後「密密生」,相隔兩年多,已火速誕下大仔梓燁(1歲10個月)及次子浩鋒(8個月)。由於一直盛傳二人想追番個女,故即使誕下次子亦未有停工,昨日,陳茵媺更宣布懷有第三胎,成功打造「三年抱三」神話!證明年屆44歲的陳豪,依然有心有力。

力谷心形胸

昨日谷起心形胸的Aimee出席首飾品牌活動時,終忍不住分享喜悅!穿上Tube Dress長裙的她盡騷三吋「事業線」,與身上過億鑽飾同樣搶鏡。Aimee透露已懷有第三胎三個半月,不過還未知今胎性別,她謂:「仔女冇所謂,最緊要健康,屋企已經有兩個小王子,加埋有4個王子都冇所謂。老公係三兄弟,我哋預感可能都係仔。」

大肚照着高踭鞋

已從馬來西亞完成電影拍攝的她,表示早前與老公到蘇梅島旅行,問到BB是否於當地製造?Aimee笑謂:「唔知,唔確定,返嚟先知有咗。(佗BB攰嗎?)攰,大住肚要照顧兩個小朋友,但自己鍾意落手落腳湊仔。(會唔會再生?)三個真係夠晒數,計劃都係生三個,四個就唔好喇,太攰,將來都想繼續拍戲。(第三胎係咪計劃之內?)係,我哋都想小朋友年紀接近啲。(大仔知道未?)大仔聽到睩大對眼,指住我個肚,好驚喜。」雖然Aimee腹部已隆起,但仍貪靚穿上五吋高踭鞋。

陳豪:件事好natural

陳豪昨日則於電視城為新劇《完美叛侶》開工,對於Aimee揚言生完三個小朋友後要暫時休息,阿豪也贊同謂:「都夠,3個小朋友對屋企啲任務都差唔多,遲啲先再諗,媽咪都要唞吓。(Aimee話唔肯定BB係咪蘇梅島製造!)件事好natural,上天賜畀我哋,確實幾時就真係唔知,又唔係話要3年生3個,只係計劃生3個,有仔有女就好完美,咁淨係仔都冇所謂。」

佗第三胎早露玄機

此外,於Aimee還未宣布懷有第三胎時,《東網》曾於上月頭發現陳豪在深夜時分,一臉鬚根殘樣現身大埔某24小時營業的超級市場,期間於職員介紹下買了一支價值港幣59.9的驗孕棒,大概怕被人發現,陳豪付錢後極速閃人。日前《東網》於電視城追問他買驗孕棒一事,陳豪即顯得尷尬兼面紅,他說:「冇啲咁嘅事!(咁係咪追第三個?)唔講。」及後更雙手扯衫尾,又大做交叉手勢,表現極不自然。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!