掃呢頁CODE去手機

2015年10月1日 星期四

黑到爆!張名雅手機被偷 飽受騙徒滋擾 張名雅,手機,



張名雅飽受騙徒滋擾,呼籲大家要小心騙案!

next 1/1 pre

張名雅IG截圖!

next 1/1 pre

前港姐張名雅(Carat)近期可謂相當「黑仔」,繼早前發生四車連環相撞的意外及被偷去手機後,她於社交平台上晒出兩張疑似騙徒傳來的電話訊息截圖,備受不知名短訊滋擾的她留言呼籲網民要小心騙案。當中首個訊息通知Carat的手機帳戶於別人的手機中成功登入。而另一訊息就指她的手機正於門市申請換機服務。

「唔會做變態嘢」

其後Carat透過《東網》電話訪問表示早前公開手機被偷一事後依然沿用同一電話號碼,但陸續收到多個短訊的滋擾。她說:「可能有騙徒睇報道知我早排被偷手機,跟住收到好似係電話供應商畀我嘅短訊,呢兩日就已經收到六個訊息。今次Post上網嘅兩個就特別假,我發現icloud個英文都串錯。如果其他冇咗電話嘅人可能睇唔清楚就撳入裏面條link。咁會好危險,唔想大家畀騙案呃。(點解人哋知你電話號碼?)唔知呀!」現時使用舊手機的Carat直言最麻煩就是遺失了大量藝人朋友的聯絡號碼及相片,說:「依家Artist嘅電話都唔見晒!(有唔見得光嘅相?)我唔會做變態嘢,如果畀人睇到都最多係超多自拍相,不過有密碼保護部機都應該安全。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!