網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月19日 星期一

張智霖樓上裝修突見天花穿㝫:未試過 張智霖,



張智霖有日刷刷吓牙發現天花穿㝫!

next 1/1 pre

仲搞到自己鼻敏感,好在張智霖依家搵到其他地方坐,逃離樓上裝修之苦!

next 1/1 pre

張智霖仲好搞笑話樓上裝修重手!

next 1/1 pre

張智霖睇番《十月初五的月光》,話以前嘅自己有活力好多!

next 1/1 pre

Chilam話自己有改變到,依家沉實啲!

next 1/1 pre

Chilam接受節目《娛樂三兄弟》訪問!

next 1/1 pre

藝人張智霖(Chilam)今日到將軍澳電視城接訪無綫節目《娛樂三兄弟》訪問。他近為電影《十月初五的月光》於十一月初上畫的宣傳工作忙過不停,更即將展開走埠宣傳之旅到北京、馬國及新加坡等地,惟最近他同時抵受樓上裝修之苦,說:「嗰日刷刷吓牙,發現個天花穿咗個㝫!搞到鼻敏感,我就嚟要逃離家園。」幸好Chilam已經找到另一個屋企附近的住所,加上自己亦即將為家裝修,故此並不打算向樓上的業主追討,說:「所謂遠親不如近鄰,睦鄰好重要,我自己裝修都會騷擾到人。不過穿咗個窿真係未試過,佢都幾重手。」

自覺魚尾紋多咗

提到最近無綫重播同名經典劇集《十月初五的月光》,Chilam稱自己都有睇,不過上次就Miss咗第一集,問他是否舊劇較好睇?他笑言:「我又唔敢咁講,但經典一定有佢原因。(發現自己無變過?)有呀,變咗好多,以前有活力好多,可能都係做番嗰個年紀嘅嘢,依家個人好穩定,沉實啲。(個樣?)多咗好多魚尾紋。(同老婆一齊睇?)都會,佢都係一個電視迷。」

鍾意就快D Share啦!