掃呢頁CODE去手機

2015年10月13日 星期二

撻菜龍小菌守行為一年 中環俾錢買菜 龍小菌,





其他影片:>>






前排涉嫌超市盜竊嘅龍小菌,前幾日終於獲撤控,只需守行為1年。既然一天都光晒,佢前幾日一於「慢」遊中環當散心。

前日幾晏晝4點幾,龍小菌著住背心短褲拖鞋,由皇后大道開始行,佢步伐極慢不特止,仲一拎住個電話就放唔番低,沿途行吓又影吓,如果佢戴埋副粗框眼鏡、拎埋杯咖啡,就真係「文青典範」喇。

行到去結志街菜壋,佢一口氣執咗5、6種菜入袋,份量大到夠食幾日,唔通因為「高買事件」,令佢唔敢再入超市,要幫襯菜壋?不過都可能係佢想幫襯小店啫!邊個原因都好,「買菜」應該唔係重點,影相先係,見佢影完袋菜,跟住又繼續慢遊,見到啱feel嘅景,又停低影兩張。

最後影啲咗咩出嚟?不外乎係「每當變幻時」同埋「老人與街」咁囉。好彩超市信佢真係大頭蝦唔記得俾錢,龍小菌先放下心頭大石咋,如果唔係,唔知佢仲有冇心機影咁多相呢?
鍾意就快D Share啦!