網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月17日 星期六

譚詠麟踢波整親抖足八星期 譚詠麟,



阿麟對腳初癒,唔好咁大動作

next 1/1 pre

坐低休息吓咪幾好。

next 1/1 pre

又自爆做完運動後要返屋企敷冰。

next 1/1 pre

不過見佢今日狀態都好好啵~

next 1/1 pre

介講到眉飛色舞。

next 1/1 pre

齊齊大合照,成為萬「紅」叢中一點「藍」。

next 1/1 pre

校長譚詠麟現身第二屆公平貿易慈善足球盃並擔任大使,即場為足球簽名及舉行開動禮。校長到場時身穿藍色冷衫,加上要在露天影相,曬到流晒汗,還向記者死撐笑言:「標冷汗,今朝出門口好大風,心靜自然涼!」校長又透露最近因踢足球導致腳眼受傷而要休息兩個月:「係跳落地嗰吓(整親),但又繼續踢咗兩星期,之後就抖咗八星期。(有冇睇醫生?)有睇醫生,依啲傷起碼過百日,我羽毛球都冇打,不過前日去鬆吓腳(踢波),唔覺意入咗七球!」校長又指現時做運動後要回家敷冰,不過幸無大礙,早前更去了加拿大十日,為慈善團體籌款,又跟管弦樂隊合作,多倫多及溫哥華兩邊飛。

談到工作,校長表示最近忙於跟「溫拿」開會商討將於明年舉行的跨年演唱會,並透露已經拍攝好演唱會海報。問到到造型可會參考七十年代長髮及喇叭褲?校長搞笑說:「造型係金漆招牌!要戴假髮喎,使唔使咁熱?」提到可會叫大家的星二代上台表演時,校長即說:「阿B會,佢嗰兩個都唱得,我估會安排,真係唱得,唱得好好!」問到他跟不同年代的女歌手合作,可會跟小女孩合時唱,他直言:「阿B同個女唱咋嘛!」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!