網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月8日 星期四

勞斯萊斯+林寶!盛品儒開門利是要拗數 盛品儒,



盛品儒率領一眾靚車嚟接新娘子。

next 1/1 pre

以紫色花布置嘅勞斯萊斯。

next 1/1 pre

盛品儒執到正,手持玫瑰花。

next 1/1 pre

仲有受訪。

next 1/1 pre

8架靚車列陣。

next 1/1 pre

用盛品儒(James)同蔡一鳳(Michelle)嘅英文名作裝飾。

next 1/1 pre

盛品儒去年已與蔡一鳳註冊,今日兩人舉行婚禮並於四季酒店設婚宴。新郎盛品儒於早上11點半左右乘坐勞斯萊斯婚車抵達酒店,花車以紫色花布置裝飾,率領8架車的車隊到場,其中一架白色林寶堅尼,更以盛品儒(James)及蔡一鳳(Michelle)的英文名作裝飾。

手持玫瑰花球下車的他心情極佳,笑容滿面,跟記者揮手兼舉出V字勝利手勢,問到他心情如何,他說:「緊張,因為一生人唯一一次,無失眠,但係尋晚2點先瞓。(尋晚無見太太?)無,跟足傳統儀式。我今朝有叫化妝師幫我化妝。(有無上頭?)老婆應該有。(知唔知有咩玩新郎遊戲?)唔知,聽聞幾變態,自己都有啲驚,不過唔緊要,娶老婆係咁。(有無準備愛的宣言?)一生一世,白頭到老。」

問到準備了多少開門利是,他謂:「現金就無,支票就有。(任佢哋填?)唔係,要拗吓數。(畀身家老婆?)已經用晒成副身家。(今次婚禮用咗過千萬?)無計過,諗住完咗先計數。之前買屋、買公司都用晒啲錢,買得七七八八。(寫老婆名?)係。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!