掃呢頁CODE去手機

2015年10月7日 星期三

薛凱琪搭飛機遇颱風險出事:以為會死 薛凱琪,



Fiona搭飛機遇上颱風,以致一度無法降落,真係嚇到面都青埋。

next 1/1 pre

Fiona憶述事件時心有餘悸。

next 1/1 pre

Fiona表示已有一年冇放過假。

next 1/1 pre

Fiona穿上露腰裝晒出小蠻腰。

next 1/1 pre

爾冬陞嘅新戲舉行首映禮。

next 1/1 pre

歌手薛凱琪(Fiona)出席爾冬陞的新戲首映,薛凱琪表示自己首部演出的電影就是與爾冬陞合作,她說:「想再拍爾冬陞嘅戲,我成日同佢講笑叫佢唔好退休住,要同我拍多次先好退休,佢話個個都咁講,我有排先退得休。」

薛凱琪表示已有一年沒有放假休息,故近日帶同父母到馬來西亞工作當作旅行,但回香港時遇上颱風發生九霄驚魂,她說:「未試過搭飛機咁驚,飛機喺香港降落唔到,去咗台灣,台灣都降落唔到,就飛咗去廣州,以為自己就嚟死,不停咁祈禱,就算有事都等我父母唔喺度先,好似累咗佢哋咁。喺廣州唔可以離開飛機,好肚餓!食咗成排餅乾,隔籬個男士不停咁安慰我話冇事嘅。(有冇交換電話?)冇,我唔信呢啲機上情緣嘅,同埋佢應該同我Daddy差唔多年紀。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!