網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月21日 星期三

羅霖走樣】打針瘦面 羅霖還春冧富豪 羅霖,





其他影片:>>






要保持美貌,唔使好似千嬅咁食秘製餃子先得嘅。可以好似羅霖咁靠後天嘅努力,一樣可以成功。幾年前,羅霖幫美客院做溶脂針代言人,打完令個人靚咗之餘,自信心同fans都直線上升!

羅霖同關楚耀拍激情戲,再到影噴血寫真,點睇都唔似51歲,你話羅霖三十幾歲都有人信。單係佢對上一個星期出席嘅活動嚟睇,羅霖都惹嚟唔少人求合照。去到馬場出席活動有,喺酒店等車走人又有,就連出席富豪飯局都好,一樣大把人過去同羅霖影相。

羅霖話︰「變靚好簡單, 有啲人中午食飯去打針, 下晝就 返工。」睇嚟羅霖真係要去食個飯,去維修一下先得。話晒要開始第二春,點都要靠外表搵食,就算本身有「拉鏈大王」射住都好,點都要去多啲富豪飯局,識多啲老細,打開更廣闊市場。

據知羅霖周不時飛去上海同班富豪聯誼,之前佢仲拎埋本寫真上去派比人。不過依家睇羅霖呢個崩壞look,同之後索爆個樣比,追求者見到都卻一卻步啦!
鍾意就快D Share啦!