掃呢頁CODE去手機

2015年10月24日 星期六

林雅詩噴血寫真贈老公「睇佢有乜反應」 林雅詩,



林雅詩噴血寫真贈老公「睇佢有乜反應」



其他影片:>>






林雅詩噴血寫真贈老公:睇佢有乜反應

林雅詩(Grace)再戰娛圈寫真昨午正式面世,書中有泳衣、Wonder Woman、美國隊長等性感造型,但未有如大家揣測般激盪出擊,谷胸已是極限。寫真集昨日在筲箕灣一食店舉行發佈會,Grace老公溫文英未有現身撐場,反而全程由一位頭戴鴨嘴帽的男子為她打點一切,並由幾位大漢護航下現身,鴨嘴帽男自稱為Taddy,Grace解釋:「朋友幫手啫,呢段時間任何男士喺我身邊都會俾人懷疑,不過我哋都只係做嘢,佢亦係呢行經理人。」

雖然老公未有撐場,但穿上露肩連身裙的Grace,仍獲圈中一眾好友張文慈、仙樂都、許嘉浩(Karl)、鄭伊娜、柯嘉琪(Kiko)等現身支持,Grace透露寫真集首批推出三千本,過幾日會正式在各大書報攤售賣,寫真集每本售價128元,Grace坦言:「對銷量信心一半半,打算主攻內地巿場,已收到內地定單要一百本,香港嘅朋友就自己去買啦,我心情都有啲緊張,始終放低咗十年再出嚟,唔知人哋會點睇。」



■林雅詩為推出寫真集近月與老公溫文英(小圖)爆冷戰。



■俯身騷胸是拍寫真常見的甫士,對林雅詩而言沒有難度。



■林雅詩谷胸之餘,拉低褲褪至露股邊緣。



■林雅詩的寫真集昨日面世,獲一眾好友支持。



■鴨嘴帽男Taddy全程贒實林雅詩,必定在他視線範圍內。

老公有質疑

老公沒有現身支持復出第一擊,Grace不會失望,反而會贈送寫真給老公,她說:「有講佢聽今日開發佈會,但見唔到佢,會畀本佢睇,佢之前唔知係點,以為好大膽露點,有質疑過我。」寫真正式推出分分鐘成為婚姻破裂導火線?Grace說:「係㗎,睇佢睇完有乜嘢反應,自己去到幾盡自己知,係佢唔信之嘛,睇完先,本來想叫佢自己買,但我知佢唔會。」

採訪:卓寶花

攝影:陳志嵐

鍾意就快D Share啦!