網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月3日 星期六

徐熙娣孖范曉萱練歌 着大媽褲笑親網民 范曉萱,徐熙娣,



徐熙娣孖范曉萱練歌,着大媽褲笑親網民。

next 1/1 pre

好落力咁喎。

next 1/1 pre

兩人十分老友。

next 1/1 pre

台灣女星徐熙娣(小S)一直都有歌星夢,今年年頭佢化名「elephant DEE」推出咗爵士專輯,仲喺今年情人節開咗首場個人演唱會,而即將於10月4日至6日喺上海舉行嘅「簡單生活節」就邀請咗小S同佢嘅好姐妹范曉萱合體演出。對此,小S喺Facebook難掩興奮心情,搞笑咁表示被邀請感覺「好歌手喔」!

小S仲上載自己同范曉萱一齊練歌嘅合照,相中小S嘅黑白波點寬褲成為另類焦點,被網友取笑是「大媽褲」,而原來呢條波點寬褲喺范曉萱送畀佢嘅,當時小S大讚好穿:「此生都不想脫下來,舒服到像沒穿!」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!