掃呢頁CODE去手機

2015年10月10日 星期六

與鄧超脷疊脷濕吻 呂頌賢:死就死啦﹗ 鄧超,呂頌賢,



【誤以為係同志】與鄧超脷疊脷濕吻 呂頌賢:死就死啦﹗

2015-10-10 13:51:00



呂頌賢對於拍男男濕吻戲,就話冇乜Feel,又謂拍攝時順利完成。

呂頌賢同太太麥景婷噚日喺中環,為一間素食生活館開張任嘉賓,兩人受訪時透露,喺上海與邵傳勇合夥,開設一間素食火鍋店,即將同吳啟華及歐陽震華拍檔開分店。

早前呂頌賢同內地男星鄧超合作拍攝電影《烈日灼心》,兩男有幕脷疊脷濕吻戲惹起極大迴響,呂頌賢話:「個個都話幾好,內地觀眾對我陌生,記得我係令狐沖,睇完仲以為我係基佬,但網上睇返意見唔錯。」

講到要同男對手濕吻,呂頌賢笑言:「冇乜feel,死就死啦,男同女對手唔同,如性感美女會諗多咗,我同鄧超有開會,拍時有同志指導,好順利好快完成。」

太太麥景婷就話:「睇嘅時候點解得咁少?」呂頌賢繼續講解:「拍時分幾鐘,只剪咗幾秒出嚟,今次打破內地審批尺度,內容講男與男同公安等,涉及唔少禁忌。」電影會競逐金馬獎獎項,呂頌賢話導演答應佢會有長版本曝光。



(攝影:陳俊強)



呂頌賢同麥景婷表示會喺上海與邵傳勇合夥,開設一間素食火鍋店。



wowowowooww

鍾意就快D Share啦!