網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月9日 星期五

惠州政協爆粗追打 阿Bob折返道歉 阿B,林盛斌,Bob,鍾鎮濤,





其他影片:>>






頭先阿Bob喺錢國偉婚宴上飲大咗,先食煙,被側田拉走;之後上台唱歌時,未知是否因為撞來撞去發生啲乜嘢衝突,據知就係古惑仔幾個台上唱緊《友情歲月》,突然阿Bob出現台上仲搶風頭,陳小春不滿,及後阿Bob被拉下台,陳小春爆粗之餘仲想下台追打Bob,被眾人拉住。

阿Bob後來俾人拉咗入房「訓話」,再將佢拉走離場。本以為Bob走咗,點知佢自己去而復返,上番去同小春耍冧。大家驚佢哋又出事,於是上前分番開兩人,但阿Bob堅持要道歉,於是又走番上前,眾人又再將佢兩個分開,就係咁反反覆覆,此時「陳浩南」鄭伊健亦介入,見小春似是一臉不滿,最後仲點煙。凌晨1點,阿Bob終於肯走了。

阿Bob由唯唯扶住走,記者不斷問你咪有唔愉快事件,有冇問候人,又有冇俾人問候,佢同唯唯都只係答:「冇事冇事,冇冇冇,好啦夠啦,冇事。」

記者問佢會否唔再飲咁多?阿Bob話:「其實我唔係飲好多之嘛。」但Bob個樣明顯醉爆,眼鏡仲放喺額頭。問佢有冇俾人問候,佢好大反應:「我俾人問候?」

之後就話:「Wilson結婚我係好開心嘅,我真係好開心嘅。」有冇同小春道歉?佢話:「兄弟嚟嘅,冇事,夠啦。」記者再三追問,Bob就捉住唯唯連咀三次話同唯唯最friend,又向記者V晒手先上車。

林曉峰頭先走嗰陣,被問及發生何事,佢就否認有爭執,謂:「千祈唔好咁講,大家都係戥一對新人開心,完全冇爭執,係為氣氛啫。」又謂:「我發現我哋娛樂圈嘅朋友,其實就係好放鬆嘅,佢哋只係識四個字,就係恭喜發財。阿Bob講咗,小春回應唔切,所以佢只係講咗話『多謝晒』,咁就四比三輸咗,我哋決定擇日重賽。」

問林曉峰可聽到小春爆粗?佢話:「我諗我係時運高,聽唔到。在我嚟講,我哋娛樂圈全部都係斯文人嚟嘅。我哋講親嘅,都係四字成語,恭喜發財,身體健康同學業進步。」

想點....(攝影:仇志德,陳志嵐,楊浩賢,畢紹基,陳辰)
錫Wilson 醉到爆
嘩,想點呀你哋.... friend都唔使咀下嘛?
V晒手扮冇嘢
鍾意就快D Share啦!