網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月6日 星期二

告別稚氣 樂瞳低胸露Bra帶化身熟女 樂瞳,



樂瞳一身火紅低胸晚裝上陣,擺脫「妹妹」形象。

next 1/1 pre

樂瞳大騷事業線。

next 1/1 pre

仲有美腿。

next 1/1 pre

樂瞳呢家讀緊紅酒課程,不過佢就話唔係為咗鋪後路,但之後又話只係想將來有機會發展第二個事業,請問同鋪後路有咩分別?

next 1/1 pre

坐都坐到成個淑女咁款。

next 1/1 pre

樂瞳自言恨拍拖。

next 1/1 pre

唔小心露出白色Bra帶。

next 1/1 pre

女人味就係咁自自然然散發出嚟!

next 1/1 pre

樂瞳(左起)、陳庭欣、黃心穎及麥明詩出席《善心滿載仁愛堂》。

next 1/1 pre

無綫藝人樂瞳向來予人「妹妹」形象,下午出席《善心滿載仁愛堂》記者會時,罕有地穿上紅色低胸連身裙,大騷美腿及事業線之餘,更露出白色Bra帶,女人味急升!

樂瞳表示服裝乃贊助商提供,其一身打扮則是尊重場合,她笑稱:「乜都試下囉,見呢件衫好似幾窄下。(剪裁)應該都修身嘅,我好怕着好鬆嘅衫,因為會好肥,挑戰吓你哋部機影出嚟係瘦定點,如果肥就再繼續努力減肥。(為件衫減肥?)冇特登減肥,只係咁啱見到呢條裙又有咁嘅場合好適合,我都想靚靚地見人。」是否想行性感路線?她卻否認道:「唔好啦,唔想成日性感,但想畀人成熟少少嘅感覺。(唔想咁妹妹?)係,有啲人最近都話我女人味重咗。」

好恨拍拖

問到有否多了追求者?樂瞳卻大呻:「冇呀,我想做嘢多啲,希望畀人做主持穩定嘅感覺多啲,盡量向成熟穩重路線邁進。(恨拍拖?)恨㗎,但想做嘢多啲,同埋有好多夢想想完成!」

讀紅酒課程好好玩

她又透露正在學紅酒課程,盼能於婚前去法國、澳洲釀一次酒,問到是否想進入上流社會?她說:「唔係,只係想學多樣嘢,近一、兩年飲多咗酒,呢樣嘢我好有興趣,上堂試酒好好玩,我發覺讀書依家深咗,好多關於地理嘢,以前會考地理最高分,依家有幫助到。希望將來未必繼續喺娛樂圈發展,都可以多一個範疇。(鋪後路?)唔係,如果有日老喇、觀眾唔鍾意睇我,我都希望有第二個事業囉。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!