網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月3日 星期六

誤傳生咗 Ella上載大肚照:邊個大整蠱 Ella,官恩娜,



其實生咗都係喜事嚟嘅,Ella唔好咁激氣

next 1/1 pre

Ella留言。

next 1/1 pre

Ella上載照片。

next 1/1 pre

吓?咩話?官恩娜(Ella)生咗?佗B九個月、籮咁大個肚嘅Ella,在instagram自爆「喜訊」,指全日收到不少親朋戚友講嘅恭喜,個個都以為佢已經生咗B!

Ella上載自己身穿bra top、挺住又圓又大嘅肚皮照,留言澄清未生得:「唔知邊個咁大整蠱,四圍同人講我今日生左(咗)!個個打嚟恭喜我!搞到我今日乜都做唔到不停要覆短訊同電話解釋......笑死!」

雖然真係大整蠱,要Ella花時間花精神逐一解釋未生得,不過都證明好多親朋都非常關心Ella。而Ella上載張相都好特別,除咗見到佢仲佗緊個肚,張相所見,佢仲好似覆緊MESSAGE咁,夠晒貼題,真係有心思喇!

鍾意就快D Share啦!