網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月7日 星期三

夜場出騷 娃娃舜勁霸氣 [FACE - 437] 娃娃舜,黃宏舜,MF,



鴛鴦鞋呀

娃娃舜呢個霸氣 look,留意佢係一邊皮鞋一邊 boot加長襪嘅,死未!

全知言

夜場出騷 娃娃舜勁霸氣

憑住當年《都市閒情》演唱〈娃娃愛天下〉,令人一聽難忘嘅娃娃舜(黃宏舜),神隱 15年後復出人氣不減,近期食住個勢拍埋廣告,上週三( 30日)仲首次踩入蘭桂坊夜場 Fovea擔任表演嘉賓,真係做埋歌手!

當晚以全黑裝束登場嘅娃娃舜,未出場已經企定定台邊作準備,睇落有啲緊張喎!到咗正式表演首本名曲〈娃娃愛天下〉,肥咗唔少嘅娃娃舜繼續沿用引以為傲嘅舞步,雖然當中又走音兼甩嘴嘅蝦碌場面,不過仍然氹到在場客仔笑到見牙唔見眼,成功炒熱現場氣氛,最後一首歌仲唱足兩次,真係 high到唔想走!事後娃娃舜就話:「好開心!同啲觀眾距離好近,未試過咁近!(自己表現?)唔係咁好囉!個女出咗世後,我都好少練歌同跳舞,顧住忙 BB啲嘢,冇辦法,開心就 ok!」

全場包圍

雖然有甩嘴蝦碌情況出現,不過現場氣氛勁 hyper,成班姐姐仔狂嗌唔俾佢走!

全程有保鑣貼身護實,真係巨星咁嘅待遇!

碌大眼唱

復出後首次到夜場做嘉賓,睇得出娃娃舜真係好緊張。

培養感情

臨出場前,娃娃舜自己匿埋一角背熟歌詞同舞步,再加一輪自我催眠,得咗!

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!