掃呢頁CODE去手機

2015年10月21日 星期三

小心唔見咗鄭融 [FACE - 439] 鄭融,MF,



返工時間人頭湧湧,人仔細細嘅鄭融真係十足德成女傭,融入家中一樣,好快就融入人海。

全知言

小心唔見咗鄭融

今次都係中環,不過唔同一眼就認得出嘅 Suki,要講下好易睇漏眼嘅鄭融。

你知啦,中環除咗多闊太,亦都出名係外傭集中地,鄭融膚色咁健康、平時又唔多愛打扮,重點係佢 157cm嘅的骰身形……好彩啫!好彩身邊仲有個相戀四年嘅高大老外男友傍住啫,唔係佢,全知言又點會喺茫茫人海中搵到低於水平線嘅鄭融呢?老老實實,呢 pair長短腳之戀睇落仲順眼過祖藍同亞男,生得細粒又點?半紅不黑又如何?有仔萬事足嘅嘢,你哋啲外人又識啲乜?

雖然減極都仲有少少肥,不過幸福得似鄭融咁,有老外錫住做埋跟班幫手拎嘢,都唔拘。

講開身高,不得不提鄭融兩年前上《姊妹淘》做嘉賓,拍埋高人莊思敏、楊秀惠仲要坐埋高櫈,真經典! 電視畫面

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!