掃呢頁CODE去手機

2015年10月21日 星期三

半邊頭麻痺又破財 撞邪莊思敏:佛珠都斷埋 [FACE - 439] 莊思敏,MF,



沈震軒同莊思敏戲中飾演情侶,同其他大學同學設計碟仙 online game時開啟咗靈界大門,不斷撞鬼,要開紙紮鋪嘅邵音音幫手。

#陰陰笑#扯煙捉鬼夠霸氣

貼圖區

半邊頭麻痺又破財 撞邪莊思敏:佛珠都斷埋

葉念琛拍愛情片就睇得多,估唔到連萬聖節檔( 10月 29日)上映的恐怖片《碟仙碟仙》,亦係葉導監製。

拍愛情片好輕鬆,但鬼片就唔係個個頂得順!女主角莊思敏話拍攝時周身唔聚財,「有場戲要去出名猛鬼嘅達德小學拍,仲要講我吊頸,我已經帶定一條開咗光嘅佛珠跟身,點知都係好頭痛、好唔舒服,仲有半邊頭麻痺!後來我發現條佛珠斷咗,拍完之後病咗一排,又痾又嘔,又不斷破財,總之就黑到震」

莊思敏戲中曾經墮胎,成日會聽到小朋友喊聲,仲會見到細路鬼魂纏住佢(右圖),搞到佢心大心細唔知好唔好再墮胎。

#母親的抉擇

莊思敏間接害死咗個女學生,之後隻女鬼就跟住佢報復。

一套屬於香港嘅鬼片,又點可以冇「龍婆」羅蘭姐現身捉鬼呢?

#哈佬喂 MJ

陸駿光喺戲中飾演鹹濕雞蟲,經常去一樓一,點知叫完先知嗰隻係「死雞」!

#死都要搞#花園街撞鬼

沈震軒搭小巴時,見到有女鬼喺佢面前不停跳樓,跳落街,跌死,起返身,再跳過……

#跳樓無限 loop#死俾你睇

採訪、撰文:娛樂組

鍾意就快D Share啦!