掃呢頁CODE去手機

2015年10月28日 星期三

關菊英 自由行 [FACE - 440] 關菊英,MF,



離開大台一身輕,菊姐似乎呼吸緊自由嘅空氣喎!

全知言

關菊英 自由行

繼陳國邦後,大公仔關菊英月初出席公開活動時,亦自爆早於 7月已與大台約滿,仲決定咗唔再續約!「唔簽理由係想要自由,做鍾意做嘅嘢,自由身狀態最啱我。連價錢都冇再傾,因為都決定咗唔續。」

關菊英講明只係想自由身,而唔係同大台鬧翻!但字裡行間都有多少有骨說話:「太多人走,做嘢班底冇晒,暫時又冇乜啱對手,以前台前幕後都係我熟悉,𠵱家調轉,我好似新人咁要適應。」早前,全知言就見到戴住口罩嘅關菊英果然好自由咁,獨自一人企咗喺中環街頭,初時見佢擔天望地,馬路綠公仔又唔過,後來至知原來佢等緊車!唔知菊姐係咪同時呼吸緊自由嘅空氣呢?

菊姐企正喺紅綠燈前面,似十足等過馬路咁,但其實等緊車!

07年關菊英憑《溏心風暴》攞過「我最喜愛電視女角色」獎,可惜之後都係得個做字。

14年嘅《名門暗戰》拍住陳國邦做姐弟,如今二人都離巢自由身喇!

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!