掃呢頁CODE去手機

2015年10月28日 星期三

走位 大台捧新仔 馬國明焗埋余詠珊堆 [FACE - 440] 余詠珊,TVB,大台,馬國明,MF,



《為食神探》月前已完成拍攝,據知馬明有份擔正,余詠珊有喺背後發功。網上圖片

真面目

走位 大台捧新仔 馬國明焗埋余詠珊堆

大台一線走吓一個,走吓又一個,鬧緊小生荒就係人都睇得出,但原來仍然有小生被投閒置散喎!馬國明就係一個人辦喇。

捱咗 16年,近年都算有唔少 hit劇,好似《 On Call36小時》、《回到三國》等,高峰期一年拍 6套劇都面不改容。但自去年開始, 41歲馬明被減產,今年只得一套《梟雄》,仲要唔係男主角!曾經係珍姐愛將,但可惜大台有心捧新人接力,好在余詠珊無走漏眼將馬明收歸旗下,拍單元劇、上綜藝節目,仲有年半先約滿,吊住命先囉!

41歲的馬國明,在大台捱足 16年,近年終於有幾部代表作,一直效忠大台,點知都要被大台冷落。

工作量大減,馬明閒時只出現《學是學非》, keep住曝光囉!電視畫面

一直恨拍大陸劇嘅馬明,月初終於等到機會,與老拍檔楊怡去咗成都拍《小城大愛》,雖然只係單元劇,不過都係好開始吖!網上圖片

最近有傳余詠珊爭權力壓曾勵珍(右),不過珍姐點會咁易就範!網上圖片

新劇被抽

多得珍姐(曾勵珍)睇中,馬國明 07年開始做男一,加上聽教聽話無怨言開始被重用。不過近年大台一線藝員走得的都走,珍姐轉而力捧新人上一線,原有的馬明、黃宗澤卻要減產。

「《流氓皇帝》原先係 8月播,點知有人下旨要抽起播《樓奴》先,連埋早幾個月拍完嘅《為食神探》,到𠵱家都無通知話幾時播,其實馬明都好被動。」

去年爭視帝

去年馬明有份喺頒獎禮爭視帝,仲坐喺鎮宇和黎耀祥身邊。網上圖片

今年企一邊

今年台慶亮燈儀式,雖然馬明(紅圈)仲企到第一排,不過同被重視嘅陳展鵬、洪永城、黃宗澤等人,排位已經知高低身份。網上圖片

強國夢碎

馬明近月都好清閒,一時去踢波,一時上綜藝節目做嘉賓,據知余詠珊一向對馬明印象幾好,知道他被戲劇組棄用,立即急召佢到綜藝幫手,既可增加綜藝節目份量,馬明亦 keep住有得曝光,博有轉機。馬明曾向友人透露,「前幾年劇接劇真係堅辛苦,突然舊年開始少咗 job,換嚟有得休息都係好事,上綜藝又好,拍劇都好,有得做已經好好喇,而且合約未完都未可以有打算!」

據知馬明一心想返內地拍戲搵真銀,但自他 13年續約以來,只客串過 2套強國劇,事與願違亦令馬明心淡,家陣在大台拍劇冇得發揮,惟有轉戰綜藝吊命,馬明要捱到 18年約滿都咪話唔愁呀!

得閒踢波

由於時間多咗,馬明喺球場踢波次數亦增加,唔怪得呢排 fit番網上圖片

《愛情來的時候》去年喺新加坡拍,今年照舊原班人馬,不過去到更遠嘅德國拍攝,都要多謝余詠珊。

珍姐繼續話事

雖然有傳余詠珊權傾朝野,不過咪當珍姐死至得㗎!今年視帝邊位「實至名歸」,其實珍姐都仲好有 power嘅!撇除《梟雄》黃秋生,其餘四強都好猛料㗎!

網上圖片

陳豪《陪著你走》

組織家庭後嘅陳豪,已經將事業放喺第二位,今年套催淚劇《陪》搞到觀眾又喊又笑,就算無獎,都贏咗口啤先

網上圖片

黎耀祥《梟雄》

已經攞過三次視帝嘅黎耀祥,今次做奸到出汁嘅漢奸,加上同黃秋生呢位大師有唔少對手戲,畫面上一定好睇,至於攞唔攞獎,到時咪知囉!

網上圖片

陳展鵬《張保仔》

一線小生走淨無幾個,大台明顯谷緊忠又得、奸又得嘅陳展鵬上位,煎 pang雖然多屬陪跑,不過升咗呢先

網上圖片

歐陽震華《東坡家事》

由珍姐出到面同 Bobby傾合約問題,先唔好理《東坡》好唔好笑, Bobby俾足面大台,候視選帝嗰排座位,點都要留個位俾 Bobby

採訪、撰文:娛樂組

鍾意就快D Share啦!