網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月11日 星期日

又做大佬 邵仲衡操fit譚小環 譚小環,小環,邵仲衡,





其他影片:>>






人妻譚小環早前與大佬孝邵仲衡合作拍港台劇,竟然一拍即合,近日更經常孖住對方做gym。

上週五(十月二日),二人前後相差五分鐘去到趙勁皓的King's Fitness。「小環本身唔鍾意做gym,佢比較鍾意做啲有互動嘅運動,好似打羽毛球,佢肯做gym都係受大佬孝感染。」

因為是新手,小環做每個動作,都有教練在旁指導,做完連串拉筋動作後,她已大嗌好攰,大佬孝即時遞水,十分體貼。

至於邵仲衡,操完手臂又練腳,對不同的健身器械都瞭如指掌,又不時走埋小環身邊做指導,玩了差不多兩個鐘,二人換衫離開,再到隔籬的coffee shop繼續傾,一傾又兩粒鐘。

記者致電小環問回應,她說:「佢(邵仲衡)真係叫咗我好多次!成日話我太瘦,想我練大隻啲!我本來真係無興趣,但兩個星期前玩漂移車,我一時失平衡炒咗,成個撻落地,當時好驚,兩分鐘都唔敢郁,我最驚係斷骨,好彩無事,只係右邊手臂、手掌同pat pat瘀晒!所以我先的起心肝,去練番啲肌肉!」
鍾意就快D Share啦!