網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月18日 星期日

被甄妮批無禮貌 G.E.M.知衰公開耍冧 G.E.M.,甄妮,G.E.M,鄧紫棋,



G.E.M.話如果能夠令甄妮姐姐(左)覺得釋懷,佢願意講對唔住。

next 1/1 pre

「宇宙天后」鄧紫棋(G.E.M.)早前接受電台訪問,向來是非多多的她,對於提到曾被前輩甄妮寸爆冇禮貌,G.E.M.坦言當初看到報道時相當愕然,並憶述「兩代巨肺」碰面的情境:「我印象好深刻見到甄妮姐姐嗰一日,當時係一個奧運主題嘅大匯演,我哋每個藝人都喺休息室,我同同事講『甄妮姐姐呀,真嗰個巨肺喺度呀!』。」

嫲嫲愛聽甄妮

她透露當時同事曾問G.E.M.會否找甄妮集郵,但由於太多人在排隊,最終打消了合照念頭:「所以我冇行埋去打招呼,加上我覺得甄妮姐姐完全唔識我,其實佢喺我心目中係神級,因為我嫲嫲有好多甄妮姐姐嘅錄音帶,我小學時,嫲嫲已經成日播甄妮姐姐嘅歌,例如《奮鬥》。」

嘗試聯絡甄妮解釋

G.E.M.坦言當時曾有嘗試作出補救:「我即刻打畀我同事,問佢哋有冇甄妮姐姐嘅聯絡方法,我亦喺微博上面發咗一個post,因為我覺得呢個係誤會,其實我冇不敬嘅心,有次喺港台頒獎禮見到甄妮姐姐,我事前已經諗應該點樣打招呼,向佢解釋番,但係喺後台根本見唔到佢,後來我上咗台,落台嘅時候,就到甄妮姐姐上台,跟住我就去咗做訪問,完全冇遇到。」

向甄妮致歉

主持人問到G.E.M.可會向甄妮致歉?G.E.M.表示:「我覺得可以令甄妮姐姐覺得釋懷,呢個對唔住,我係願意講,因為我學到另一樣,好多時唔係你自己覺得自己啱定錯,反而係如果人哋get到嘅嘢,唔係自己想表達嘅嘢,即係你表達能力有問題,所以可以講呢句對唔住,呢句對唔住唔需要吝嗇。」她又坦言如果有機會與甄妮見面,希望可以當面一五一十解釋清楚。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!