掃呢頁CODE去手機

2015年10月23日 星期五

疑不滿新丁hea 城大老鬼反枱



疑似是城大學生在一場學生會討論活動中突然翻檯。 (fb專頁CityU Secrets)

next 1/1 pre

城市大學發生懷疑學生會「老鬼」不滿新丁表現激動反枱事件,該「老鬼」怒斥現屆莊員欠熱誠,要求台上各人「畀啲熱誠」。

大學學生會「換莊」傳統要「嗌莊」增加士氣,專門上載城大秘密事的facebook專頁CityU Secrets,上載了一段學生反枱短片,片中一名懷疑是前學生會會員,在討論活動中突然反枱,並破口大罵「你地係咪『hea』我?」,然後狂罵台上各人,要台上的莊員站立「嗌莊」。短片吸引大批網民討論,但網民發言大都一面倒嘲笑發火的「老鬼」。

有網民直斥「要暴力就唔該掟自己部電話,唔好反枱毀壞公物」,又有人指「其實咁樣發難好樣衰」。不少網民質疑大學生的質素,直言「有冇讀過書啊?」有網民更懷疑反枱一刻咁突然,竟成功被人追蹤拍攝,懷疑是早有預謀。有人則認為只是一場浮誇演出,好似排話劇。

不過整段片沒有交代前因後果,只能從「老鬼」的責罵聲中,隱約聽到是在討論學生會問題,至於是否真的與城大學生會有關,則要待追查才知曉。

網民有話說

Bennie Ng:城大質素係咁上下。

KC Lee:其實係張枱好重定係佢唔係好夠力?反果陣又要跳起又縮埋一舊(嚿)咁。

Ray Yip:想睇邊個汁(執)返張枱。

Constance Sin:其實咁樣發爛好樣衰,從此又多咗樣花生比人講十世。

Colin Choi:唔講以為排緊話劇。

Jesse Lau 班人似笑佢多d(啲)。

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro

鍾意就快D Share啦!