掃呢頁CODE去手機

2015年10月10日 星期六

JC大肚旅行等求婚 JC,Jessica C,



「警鐘胸」女模Jessica C.(JC)昨日偕男友安志杰(Andy)現身活動,久未露面的她谷奶兼肚凸凸,孕味極濃,她大爆男友陪她在橫店拍劇一個月,莫非朝夕相對造人成功?Andy指未足三個月不能公布及準備結婚,默認快將做老竇。文:名人組

上圍Big爆的JC,腹部亦同樣凸出。

肚凸凸的JC與男友安志杰不停打情罵俏,更大讚他是好爸爸。

安志杰與女友Jessica C.昨日以情侶檔出席活動,早前離港到橫店拍劇的JC以一襲超V長裙出席,勁晒澎湃上圍,然而腹部同樣脹卜卜,十足孕婦,現場見她特別呵護小孩,又蹲低與小朋友合照。與Andy拍拖一年的她,在男友面前如小鳥依人,又拖又翹手,更不時為Andy拭汗及玩餵食。

大讚男友好爸爸

JC在台上大爆在內地拍劇期間,因拍打戲很疲倦,幸得男友陪伴照顧,大讚他是完美化身。問到是否可以「恭喜」兩人?Andy笑說:「恭喜佢喺內地拍完三個月劇集,要開槍同好多動作。(JC身體唔好要照顧?)掛住佢,上咗去陪佢一個月。(趁機造人?)哈哈!(係咪未夠三個月唔講得?)係。(幾時結婚?)佢仲有嘢要做,我計劃緊。」

JC指拍劇體力消耗多,故吃多了,笑說肚內的全是飯,但未否認有喜,不過Andy踢爆JC大食,特別愛吃芝士。JC說:「我哋拍拖就嚟一周年,會去旅行,帶我去一個好浪漫嘅地方。」問到此行是否旅行結婚?JC雙手掩耳,向Andy撒嬌說:「唔好講,我想有驚喜!」Andy表示旅行後有好消息公布。雖然未求婚,但已有做父親的心理準備,他坦言視JC為結婚對象,JC亦大讚男友會是位好爸爸,當眾打情罵俏。

Jocelyn戥老友開心

JC經理人Christine昨日回覆記者,未有否認JC有喜:「佢喺橫店拍劇,幾日前先返嚟,差不多兩個幾月冇見佢,佢部劇已經拍完,嚟緊會出席啲活動。」此外,名模Jocelyn及老公Anthony昨晚出席另一場合時表示很久沒見過JC,聞言即開心表示很美妙,對於外國人是否同樣有未足三個月不能透露懷孕的傳統,她說:「都有咁嘅傳統,三個月唔穩定,想確定BB嘅健康先至講。」

上圍Big爆的JC,腹部亦同樣凸出。

肚凸凸的JC與男友安志杰不停打情罵俏,更大讚他是好爸爸。

鍾意就快D Share啦!