網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月9日 星期五

JC凸肚現身 安志杰認有喜 安志杰,Jessica C,JC,



JC胸脹又肚凸凸,身旁嘅Andy就直認未夠三個月唔公布得住。

next 1/1 pre

餵食晒恩愛。

next 1/1 pre

雖然未夠三個月,不過JC個肚已經好凸!

next 1/1 pre

例必要幫安志杰抹汗。

next 1/1 pre

升呢做媽咪嘅JC下意識將對手放喺肚前。

next 1/1 pre

跌咗嘢安志杰第一時間幫手執,JC就企定定。

next 1/1 pre

安志杰扶實JC上台。

next 1/1 pre

側面睇,JC個胸比以前更澎湃。

next 1/1 pre

安志杰話旅行後會有公布,咁就等你好消息!

next 1/1 pre

「警鐘胸」Jessica C.(JC)一向與安志杰(Andy)愛得纏綿,二人公開拍拖約一年,近日盛傳JC有喜。今日身穿超deep V長裙的JC肚凸凸與Andy齊齊出活動,孕味甚濃。二人全程拖手及翹手,如膠似漆,JC又不時為Andy拭汗,又一度玩餵食,肉麻程度唔輸曉明Baby。JC在台上表示早前到內地拍劇,慶幸有Andy照顧,多累也拋諸腦後,又互讚對方完美。

記者問到是否可以「恭喜」二人?Andy說:「恭喜佢喺內地拍完三個月劇集,要開槍同好多動作。(JC身體唔好要照顧佢?)好掛住佢,所以上咗去陪佢一個月。」問是否趁這一個月造人?Andy笑而不回,在旁的JC指自己拍劇體力消耗得多,故吃多了,笑言肚裏全部是飯。

問到是否未夠三個月傳統不能公布?Andy坦言:「係。(結婚?)佢仲有嘢要做,我計劃緊。」及後JC說:「我哋拍拖就嚟一周年,會去旅行,帶我去一個好浪漫嘅地方。(旅行結婚?)唔好講,我想有驚喜!」雖然Andy表示未求婚,但對於有否心理準備做父母,他說坦言視對方為合適對象,JC亦大讚男友會是位好爸爸。問到先當母親還是人妻?她直言兩方面也可,Andy就表示旅行後便有好消息公布。

去年《好報》獨家報道二人因拍戲而擦出愛火,二人人前人愛表現恩愛,而JC亦一早認定Andy,更揚言45歲前結婚。但其實JC 7月中在橫店拍處女大陸電視劇,一人分飾二角,更有打鬥的場面,如果JC佗b就認真牙煙。

而問到經理人JC懷孕,經理人透過訊息表示驚訝,對方指仍未有機會見JC,已兩個月無見面,因為JC在橫店拍劇。

鍾意就快D Share啦!