網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月15日 星期四

扮未足月  Jessica C.五個月肚 安志杰拒婚 [壹週刊 - 1336] 安志杰,Jessica,Jessica C,M1,



Jessica C.得天獨厚,佗 B身形保持纖瘦,但五個月肚現晒仲扮未足月,相當勉強。

探熱針

扮未足月  Jessica C.五個月肚 安志杰拒婚

上週五(十月九日), Jessica C.同安志杰情侶檔出席活動,肚凸凸的她堅持不認有咗,除了因安志杰暫時無結婚計劃外,二人認為有 B是私人事,故未曾向公司交代;直至接 job出騷,才臨時通報喜訊,明知未來老豆不擅辭令,為怕講多錯多,五個月肚的 JC索性扮未足月,封口大條道理。

無結婚打算

今年七月中, Jessica C.到橫店拍國產劇《怒海紅塵》,開工個多月,始發現自己原來有咗,安志杰一拍完新片《潛龍狙擊》後,立即交人到橫店,做跟得男友陪開工。

據安志杰身邊朋友透露,雖然同女友感情穩定,但準老豆其實不曾考慮過結婚,如今二人世界變三人,安志杰初步已同 Jessica C.商量好,等 BB出世後,再作結婚打算。

「 Andy(安志杰)係鬼仔,覺得兩個人一齊開心就 OK,亦冇 plan過任何長遠計劃, Jessica本身亦係鬼妹,加上佢一向都好聽 Andy講,所以就算 Andy話生完 BB後再打算,都唔會影響大家感情。」安志杰身邊人說。

粗身大細, Jessica C.負責拎紙巾,其餘由安志杰一手包辦。

在橫店拍劇期間, Jessica C.曾回港探安志杰班,當時她已懷有身孕。

鬼仔鬼妹性格不拘小節,就算在片場,一樣旁若無人。

大汗疊細汗

據了解,由於安志杰認為有 B是兩個人的事,故一直未有同自己公司報備,直至接到要情侶檔出席醫學美容活動,女友肚皮收唔埋,才將 Jessica C.佗 B一事,通知公司。

「 Andy唔識講嘢,亦唔鍾意講私事,俾記者問多兩句,佢好易講錯嘢,尤其係佢未有結婚計劃,隨時俾人話賤男。」知情者說。

事出突然!經過商討,大家決定安排 Jessica C.扮未足月,避開正面承認有餡,從長計議。雖然準媽咪唔介意公告天下,但為了配合男友,亦無異議。

上週五(十月九日),兩人十指緊扣出席活動,安志杰緊張到大汗疊細汗,記者上前祝賀,男方即詐傻。「恭喜我?我知喇,因為我啱啱拍完三個月戲,依家可以休息?」再三追問他是否怕小氣,不認有喜的安志杰直說:「係!而家唔講得住!」

兩人十指緊扣行去超級市場入貨。

女友有咗,更加要小心飲食,買嘢煮飯仔,大多以新鮮為主。

超級市場內卿卿我我,安志杰一手將 Jessica C.攬入懷中,甜到漏。

唔俾拎重嘢

翌日(十日)下午三時,戴住黑超、似啱啱瞓醒的安志杰,拖住女友落街,到附近的超級市場入貨,兩人沿途有講有笑,好 sweet!

在超級市場內,安志杰攞起任何嘢,都會先問問大肚女友意見,二人上糧半小時,之後返歸玩煮飯仔。回程上,所有重嘢由安志杰包辦,只幫手攞住盒裝紙巾的 Jessica C.,薄短裙下,五個月肚無所遁形。

活動在室內有冷氣地方進行,準老豆依然緊張到不停標汗, Jessica C.睇唔過眼,出手為男友抹汗。

去年九月二人合拍電影《屍城》,鬼聲鬼氣,火速撻着。

Jessica C.去到橫店拍劇個多月,才發現自己原來有咗。

靠佗 B埋單

27歲的 Jessica C.未婚有咗其實好平常,同類例子娛圈中舉目皆是,總之有餡之後,男方肯負責任,馬上註冊又得,生完先搞都得!

朱茵

同黃貫中拍拖 14年,身為基督徒的朱茵堅稱反對婚前性行為, 12年突然被爆有餡,同年與黃貫中宣布結婚,並誕下女兒黃鶯。

謝安琪

入行冇耐被爆與張繼聰同居兼未婚懷孕,謝安琪焗住暫別樂壇。之後二人拉埋天窗, 07年誕下兒子張瞻。

王菲

96年王菲未婚懷孕,停工返北京養胎,同年正式與竇唯結婚,生下女兒竇靖童,至 99年離婚收場。

余思敏

同蔡卓妍離婚後,鄭中基火速搭上前有線女主播余思敏,拍拖半年,女友忽然有餡, 11年誕下女兒 Emma後,二人入紙註冊,正式結婚。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!