網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月28日 星期三

Jessica C.:JC考慮孖安志杰影全裸大肚寫真 安志杰,Jessica,Jessica C,JC,



前輩Ana R.(左)游說JC去影全裸大肚寫真。

next 1/1 pre

Ana R.作風大膽,就算佗B 8個月都要踩住對4吋高嘅鞋,認真貪靚!

next 1/1 pre

小心呀!

next 1/1 pre

JC(右)摸摸Ana R.個巨肚沾旺氣。

next 1/1 pre

Ana R.(左)、JC

next 1/1 pre

兩位準媽咪Ana R.(左)同JC交換佗B經。

next 1/1 pre

企得太耐抖陣先。

next 1/1 pre

JC與安志杰(資料圖片)

next 1/1 pre

模特兒Ana R.與Jessica C.兩位孕媽媽一起出席活動,穿四寸高跟鞋的Ana R.說:「對鞋唔係好高啫,好舒服,不過就比我着開嘅size大咗兩個碼,我之前着38號,依家着40號鞋。陀BB唔止上圍升咗Cup,就連腳都大咗。」

影全裸寫真冇問准老公

問到怕唔怕老公擔心?Ana R.表示:「佢唔會擔心我做任何嘢,佢好信任我,同埋佢都阻止唔到我,我決定咗要做嘅嘢就要做。(你影懷孕裸照有無問佢批准?)問都無問過佢,我係影完返屋企先show啲相畀佢睇,佢問我『做咩無着底底嘅』,不過佢睇完就讚啲相好靚,話『Good job』。我其實想老公同我一齊影,不過佢唔想,佢怕醜。提議Jessica同Andy(JC未婚夫安志杰)一齊影,叫Andy半裸,JC全裸,我可以負責游說Andy。」Ana又謂計劃兩年半後才會生第二胎。

爆安志杰想要B女

問到JC可會效法Ana R.影這類照片?JC說:「Ana啲相係Good job,我覺得呢個係一個特別嘅時刻,係好值得紀念嘅,可以考慮。(知道BB仔定女未?)未知,想留小小秘密多一陣,可能就嚟會知。(你想要仔定女?)我之前想要仔,不過我覺得Andy想要女,所以仔女都無所謂。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!