網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月11日 星期日

人妻Kay澳門開騷 腰間贅肉 走咗出嚟 嗚哇﹗ Kay,謝安琪,





其他影片:>>






人妻謝安琪(Kay)噚晚喺澳門開騷,為入行十周年巡唱揭開序幕,Kay以神奇女俠谷胸騷腿look勁歌熱舞,性感打扮令觀眾大飽眼福,不過,Kay換露腰裙跟麥浚龍(Juno)合唱《羅生門》,不慎唧出腰間一團肉,認真煞風景。

兩人唱完後來個擁抱,Juno笑言自己不善辭令,加上冇乜台風及多着黑衫,曾提議做Juno紙牌人代替真身。Kay則搞gag表示:「如果有猛獸喺籠入邊,我想走入個籠,你會同我講啲乜?」靜咗幾秒就話:「麥浚龍(勿進籠)!」哈哈﹗

完騷後Kay自爆有件歌衫太大不停下滑,工作人員要衝上台為佢換衫,Juno聞言說笑:「你之後嘅演出,換衫位置可請我做。」

謝安琪同麥浚龍合唱,不過Kay呢條露腰裙出事喎﹗ 謝安琪噚晚喺澳門開騷,為入行十周年巡唱揭開序幕。
腰間贅肉好覺眼﹗ 合唱《羅生門》
鍾意就快D Share啦!