網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月20日 星期二

上月遊西班牙 洗米華今與Mandy遊倫敦冇避忌 洗米華,Mandy Lieu,Mandy,周焯華,





其他影片:>>






坐享齊人之福嘅澳門賭業猛人兼太陽娛樂揸弗人周焯華(洗米華),除咗要返屋企交人陪正印老婆陳慧玲之外,仲不時可以抽空孖女友Mandy Lieu蜜遊全世界,經常被讀者野生捕獲兩人嘅拍拖行蹤,噚晚讀者陳小姐透過本報「爆相爆片」報料,原來洗米華又飛咗去千里之外嘅倫敦,同Mandy着黑色情侶裝浪漫街頭享受二人世界。

據陳小姐表示,佢喺噚日當地時間下午5時38分,喺倫敦遊客區Piccadilly circus見到洗米華同Mandy,陳小姐話:「佢哋一路蹺住行,好似揀緊餐廳,全程冇理過其他人,就算有華人都冇避忌。」從相片所見,紮馬尾嘅Mandy孭住黑色大背囊,着貼身褲嘅佢雙腿纖幼,蹺實洗米華似足小鳥依人,而洗米華就不時謝賢上身般單手插袋,行得鬼咁有型。

Mandy喺今年5月20日在倫敦為洗米華誕下「小米女」,比洗米嫂搶閘早十日生女,有指洗米嫂打爛醋罈同老公冷戰,落令禁Mandy母女現身港及澳門,噚日洗米華現身倫敦,相信係到當地探望同Mandy所生嘅「小米女」了。

上月洗米華才被讀者爆陪Mandy蜜遊西班牙巴塞隆拿,當時洗米嫂同友人去完希臘旅行,落機後即去上環睇舖位,問到知否老公行蹤?佢宣示主權話:「一家人keep住聯絡。」日前洗米嫂在社交網貼跟大女的餅印相,似乎有女萬事足。

相關新聞:

老婆人在希臘 洗米華孖Mandy遊西班牙

http://bit.ly/1ODpj6b

(讀者提供圖片) 洗米華同Mandy又起飛咗去倫敦 (讀者提供圖片)
被讀者野生捕獲 (讀者提供圖片)
鍾意就快D Share啦!