網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月17日 星期六

小S玩過的男星們 馬英九劉家昌都唔放過! 小S,劉家昌,徐熙娣,





其他影片:>>






《康熙來了》播咗差唔多12年,蔡康永今日喺facebook宣佈唔做,而小S都話要同佢同進退,喺呢12年入面,小S由人妻變到人母,但係都冇影響到佢喺節目中嘅表現,尤其係每當有靚仔男嘉賓上到節目,小S都會揩一揩油。

馬英九2005年擔任台北市長時上《康熙》,被小S抱到實一實,甚至坐大髀。有次趙又廷同爸爸趙樹海一齊上《康熙》,小S就勾上、撲倒趙又廷;劉德華上《康熙來了》,小S更狼死,撩衣、飛撲、摸腿樣樣齊。

被揩油名單之列上嘅,仲有吳奇隆、言承旭、周杰倫、王大陸、陳冠希、黃立行、羅志祥、吳彥祖,就連………劉家昌都唔放過。

(台灣蘋果日報圖片) 勾上、撲倒趙又廷。 (台灣蘋果日報圖片) 馬英九都唔放過。 (台灣蘋果日報圖片)
連四爺蠟像都被意淫。 (台灣蘋果日報圖片) 想當年嘅周杰倫都被小S..... (台灣蘋果日報圖片) 小S睇陳冠希嘅腹肌。 (台灣蘋果日報圖片)
小S對言承旭都照樣下手。 (台灣蘋果日報圖片) 向劉家昌獻上愛的抱抱。 (台灣蘋果日報圖片) 吳彥祖同小S玩借位接吻。 (台灣蘋果日報圖片)
王大陸出道7年,日前第一次上《康熙》,接受小S嘅洗禮。 (台灣蘋果日報圖片) 劉德華上《康熙來了》,小S絕不放過,撩衣、飛撲、摸腿樣樣來。(台灣蘋果日報圖片)
鍾意就快D Share啦!