掃呢頁CODE去手機

2015年10月28日 星期三

有樓冇仔 失戀冇仔錢最親 阿 Sa揸過億物業搬新竇 [FACE - 440] MF,阿 Sa,阿Sa,蔡卓妍



被仔撇陰功豬,阿 Sa早前受訪提起分手都忍唔住眼紅紅。 《蘋果日報》圖片

真面目

有樓冇仔 失戀冇仔錢最親 阿 Sa揸過億物業搬新竇

蔡卓妍上月宣布同師弟陳偉霆的姐弟戀玩完,正式回復單身。有傳威廉在內地爆紅兼撻着趙麗穎導致分手,不過兩人都例牌否認有第三者介入。

慘被狠撇, 32歲阿 Sa惟有寄情工作。年尾 Twins跨年演唱會一開賣即爆場,證明孖妹仍有市場,搵埋唔少的阿 Sa狂買磚頭保值,今年 7月一擲 3,400萬買入大潭紅山半島 2千呎單位,唔再住近威廉屋企九龍塘,搬新竇療情傷!

英皇藝人鍾意買樓投資,大師姐容祖兒、謝霆鋒、古巨基全部係樓王樓后。 Twins孖妹都唔弱,各自擁有多個單位,其中阿 Sa更持有過億物業,比好姊妹阿嬌略勝。

陳偉霆同阿 Sa 10年撻着,可惜男方爆紅兼傳出有新歡, 5年情就此玩完。

受淫照事件影響,阿嬌冇阿 Sa咁多物業,但仍持有 4個單位。《蘋果日報》圖片

複式都唔住

5年前公開與陳偉霆拍拖後,阿 Sa曾豪花 2千萬買入跑馬地慧莉苑頂層複式單位,打算與男友築愛巢,當時仲派 Sa媽親自監督裝修,希望新居有咁靚得咁靚!

可惜隨住 5年情玩完,阿 Sa決定另覓新竇,月前以個人名義、用 3,372萬買入大潭豪宅紅山半島一個 2千呎單位,更透過經理人 Mani透露物業用作自住,唔係入市炒樓。阿 Sa亦早已將裝修好的慧莉苑放租,死都唔肯搬入去住。

單親家庭長大的阿 Sa,與父母感情要好,除聯名投資外,仲會打本畀 Sa媽 Sa爸買樓。 網上圖片

網上圖片

避走港島南

其實阿 Sa之前為了與家住九龍塘和域臺的威廉方便見面,曾租住九龍塘區的單位,不過分手後自然唔想撞口撞面,加上阿 Sa從小住慣港島南區,即使在樓市高峰期亦決定高位入市買下心頭好。

自己住得豪,出名孝順的阿 Sa亦非常照顧父母, 12年打本俾母親馮月茹,以 2,350萬買入跑馬地玫林別墅; 08年又與父親聯名買紅磡海濱南岸,單位當年只售 460萬,對吸金力驚人的阿 Sa當然唔係一回事!年尾 Twins合體開騷又賺一筆,睇嚟阿 Sa又可以睇定樓喇!

除了自住的一號.西九龍單位(上圖),阿嬌仲有維壹、半山慧明苑及羅便臣道 3個物業。《蘋果日報》圖片

Twins鬥多物業,但點都唔夠有 12個物業的大師姐容祖兒咁威!

誇年檔爭崩頭

Twins合體開騷,成功爭取到年尾的跨年檔,宣布加開 1場後都極速賣出 9成飛!

採訪、撰文、攝影:娛樂組

鍾意就快D Share啦!