掃呢頁CODE去手機

2015年10月26日 星期一

全黑打扮抵殯儀館 蔡卓妍神情落寞 蔡卓妍,阿Sa,





其他影片:>>






蔡卓妍(阿Sa)與陳偉霆早前結束五年情,阿Sa為工作仍要死撐面對傳媒,加上本月初阿Sa爺爺蔡祺祥離世,令她悲痛不已,今日是阿Sa爺爺設靈,於下午四時三十五分,阿Sa在唱片公司工作人員陪同下到達香港殯儀館,阿Sa全身黑色打扮,神情落寞疲憊。

之後他們等升降機上一樓,由於等了很久,阿Sa就表示:「早知行樓梯啦。」之後入升降機後,她雙手合十向記者說:「唔該晒。」至於英皇老闆楊受成則於五時十五分到達殯儀館。

大約六時,楊受成和Sa媽逗留近一小時後,先後離開,Sa媽表示沒有說話想說。而晚上近七時,朱明銳亦到達靈堂,並向記者說:「辛苦晒你哋。」

另外,阿Sa爹哋及阿Sa於晚上八點幾離開靈堂,Sa爸被問到心情好返啲未?佢話:「好返啲呀,大家有心﹗(乜嘢儀式?)基督教儀式。」

之後阿Sa緊接離開,佢喺唱片公司工作人員陪同下離開香港殯儀館,問佢心情點?阿Sa話:「有心啦﹗有心啦﹗」問佢明天會否送別爺爺,佢雙手合十話:「會呀會呀﹗」然後便匆匆上車離開,而工作人員就話阿Sa唔做訪問。

(攝影:陳俊強、黃曉程、吳耀輝) 蔡卓妍雙手合十。
阿Sa爺爺蔡祺祥(左)早前離世。(資料圖片) Sa媽(左)到達殯儀館。 Sa媽表示沒話想說。
楊受成逗留一小時左右離開。 Sa爸表示心情已經好返啲。 佢仲同傳媒講「有心有心」
阿Sa離開香港殯儀館。
鍾意就快D Share啦!