掃呢頁CODE去手機

2015年10月21日 星期三

零設防激戰何浩文 林莉嫻忘我一take過 何浩文,林莉嫻,林莉,



林莉嫻激戰何浩文,仲要一take過,勁呀!

next 1/1 pre

一見面就要咀嘴!

next 1/1 pre

何浩文讚林莉嫻好咀,唔怪得咀到要抺晒嘴

next 1/1 pre

正式埋位!

next 1/1 pre

林莉嫻一roll機就上晒身,一啲都唔怯場。

next 1/1 pre

林莉嫻用手遮重要部位。

next 1/1 pre

何浩文同林莉嫻合作愉快!

next 1/1 pre

何浩文

next 1/1 pre

林莉嫻

next 1/1 pre

擁有高挑33B身材及標致面孔的模特兒林莉嫻(Leslie)被導演王晶睇中成為「新晶女郎」,闖影壇後即在電影《鴨王2-雞同鴨戀》中孭飛,與女主角文凱玲(Connie)、鍾采羲(Iris)及唐紫睿(Hazel)鬥性感,日前Leslie與男主角何浩文(Dominic)在西貢一獨立屋上演咀戲及床戰!

靚股任君賞

當日只是第二日開工的Leslie,未埋位時表現緊張,不停唸唸有詞,但一Roll機即「上晒身」,按劇情主動向Dominic擁抱送咀,加上講對白流利,表現完全不似新人!

其後他們換Look上房拍攝床戲,起初披住浴袍聽從導演姜國民指導,兩人飲水壯膽後,即大解放肉帛相見,Leslie只在三點重要位置黐膠紙,Dominic亦只以膠紙遮掩「巨鵰」。雖然現場有多位工作人員,但做Model時有拍泳衣照經驗的Leslie毫不怯場,絕無怕醜扭擰,兩人在床上身貼身激咀,在被單上翻來翻去,更輪流露出整個八月十五,畫面超香艷。表現投入的Leslie,更第一Take已達標!而面對性感尤物,Dominic仍專業地以手為對方遮掩重要部位以防穿崩。

何浩文讚林莉嫻好咀

兩人受訪時,Leslie表示連環獻出第一次心情難免緊張,幸得師兄Dominic提點:「佢有提我點捉啲Timing,對住佢我會放膽啲,我之前有對鏡練習,希望表情眼神做到最好。(裸戰尷尬?)大家都好友善同專心工作,比想像中冇咁尷尬。」Dominic則對Leslie的表現讚不絕口:「佢一roll機就唔緊張,證明身體係習慣演出,佢有心進步,係做好演員必有條件。(畀佢對大眼電到?)都有!劇情係我哋想愛不能愛,幾有feel!」他更讚Leslie比另一拍檔Connie「好咀」:「各有各好,不過揀就揀Leslie,因為高度啱啲。」

何浩文狂啪蛋白

對於全裸上陣,兩人均表示事前努力Keep Fit,希望效果賞心悅目,Dominic更笑言有狂啪蛋白:「呢排係咁食蕉、食蛋、食菜,有信心身型比上一集更Fit!」訪問時Leslie一直表現斯文,但也忍不住笑指Dominic愛搞Gag相當「無聊」,Dominic即呼冤說:「工作咁繁重,我想等大家放鬆吓咋!」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!