掃呢頁CODE去手機

2015年10月5日 星期一

自封「台瘟斯基」 Twins爆開親騷都有阻滯 Twins,



Twins爆開親騷都有阻滯,仲自封係「台瘟斯基」!

next 1/1 pre

講起愛情,SA(中)就話以工作為重,而嬌(左)就自覺聰明咗!

next 1/1 pre

Twins話約咗Fans六十歲開騷打側手翻。

next 1/1 pre

女子組合Twins蔡卓妍(阿Sa)及鍾欣潼(阿嬌)亮相TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》接受主播許文軒(Edmond)專訪,大談年底舉行跨年個唱的準備情況及回顧入行近十五周年感受。已五年未一同開騷的Twins表示過去有很多難忘趣事,她們竟笑言自己是「台瘟斯基」,凡開騷總有事發生,說:「第一次開紅館演唱會前嘅最後綵排,竟然用咗三個幾鐘都未完,台下嘅工作人員瞓着晒!另外,上次跨年騷,試過喺倒數時停電,搞到我哋要狂叫!」

嬌用時間克服廣東歌

對於被指唱現場易失準,Twins表示每個組合都有自己特性,說:「各花入各眼,我哋未必迎合所有人口味,自己會繼續努力,希望做得更好。」問到阿嬌是否已克服唱廣東歌?她說:「唱國語歌比廣東歌係更有信心,要時間克服,我本身有人群恐懼症,但開演唱會應該唔怕,因為好黑睇唔到人!」

約粉絲60歲開騷打側手翻

提到入行多年,對於不同的經歷有何體會?阿嬌說:「我冇嘢可以再輸,最差嘅都已經過咗,分開發展後再合體令我活得更開心,我真係比以前開朗咗!而Twins各自學習唔同嘅嘢,返嚟之後話題多咗,大家會更成功,走得更遠!」阿Sa又說:「人生一定會有唔同經歷,如果唔係你嘅人生都幾悶,我覺得我同阿嬌會好長命,我哋約咗Fans六十歲開騷打側手翻。」

Sa愛情低調

而錄影專訪時,阿Sa還未宣布分手,她表示愛情和事業可以共存,只是比重不同,問到現時的比重如何?她說:「工作先,我仲咁年輕。」近年阿Sa對感情事愈來愈低調,她說:「其實我冇高調過,只係有太多人問,我試過喺同一個活動上,A媒體問我近排傳結婚,而B媒體問我呢排傳分手,真係人都癲!有時問到連隔籬嘅阿嬌都頂唔順!其實我只係唔想喺工作上回應太多私人嘢。」至於阿嬌表示拍拖時有多個人支持自己會更好,問到在感情路上是否已「學叻咗」?她說:「係!聰明咗,上一段感情選擇走先,唔走就蠢!(點解?)成個Flow大家都睇得出(會唔會再揀圈中人?)我覺得圈中人可以,因為更了解自己。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!