掃呢頁CODE去手機

2015年10月27日 星期二

V10 vs Note5 vs iP6s+ 巨芒機對決(影相篇) iP6s,iPhone 6s,





其他影片:>>






上次測試完三部最新大芒手機的效能,包括LG V10、Samsung Galaxy Note 5同埋iPhone 6s Plus,三部機都不相伯仲。不過對於我鍾意影相、玩自拍的女仔來講,當然最關心三部機影相功能掂唔掂啦。

iPhone 6s Plus今代終於提升鏡頭的像素至1200萬像素,而前鏡頭都升級至500萬像素。另外,加入4K影片拍攝功能同埋影相同時拍攝短片的Live Photo模式,非常好玩。

LG V10同Samsung Galaxy Note 5都擁有1600萬像素鏡頭、500萬像素前置鏡頭,不過V10最有趣是前置兩個不同焦距的自拍鏡頭,想影大頭或想wide一點同幾個朋友一齊自拍,都有得選擇。

影相質素又會有什麼分別?先影下風景,因為LG V10配備雷射對焦功能,對焦速度超快,一拍即中;6s Plus同埋Note 5雖然對焦稍慢少少,但都叫可以接受。不過V10同6s Plus及Note 5比較下,影像相對比度好似差少少,有點失望。

最後當然要試埋自拍……6s Plus拍攝出來的顏色就比較自然同埋細緻,Note 5的柔膚效果都好好睇,V10就影張相就假左少少,我就冇咁buy啦。

測試完,我自己就比較鍾意Samsung Galaxy Note 5同埋iPhone 6s Plus,無論效能、手感同影相都幾相當出色,唔知大家又點睇呢。

LG V10

售價:$5,380

Samsung Galaxy Note 5

售價:$5,288

iPhone 6s Plus

售價:$6,388起

Model:Sumning
鍾意就快D Share啦!