掃呢頁CODE去手機

2015年10月29日 星期四

頂爛市 吳若希 X鄭俊弘  2.5萬有交易 [壹週刊 - 1338] 鄭俊弘,吳若希,M1,



今年五月,顧嘉煇榮休演唱會原本只邀吳若希鄭俊弘演出,「星夢」亦送埋胡鴻鈞、何雁詩。

探熱針

頂爛市 吳若希 X鄭俊弘  2.5萬有交易

喺無綫大晒的余詠珊,帶挈老公何哲圖做大台唱片部揸弗人,將綜藝節目同音樂獎項全部益晒自己友,但供過於求,旗下一班歌手根本冇人吼,為咗搶 job,實行大堆頭加劈價頂爛市!洗腦歌后吳若希連《星夢》冠軍鄭俊弘打孖上,唱騷價都係收兩萬五;想平啲,得!鄭俊弘加送胡鴻鈞、何雁詩,萬五!特餐常餐,任揀!

好使好用

一二年加入無綫後,余詠珊已部署大換血!唔係自己人的,陸續清空,換吓換吓,當年在有線只是主持旅遊節目的黃翠如、洪永城,都可以企穩戲劇組,成為阿姐阿哥,厲害!

大權在握,去年余詠珊策劃成立無綫唱片公司「星夢娛樂」,更安排老公何哲圖做行政總裁,閂埋門一家親,自此無綫綜藝科的節目和年尾音樂獎項,自己友玩晒,名正言順。

不過,即使日日用電視洗腦都於事無補,「星夢」歌手根本未成氣候,要靠賣大包劈價搶 job,洗腦歌后吳若希騷價只收兩萬,加送鄭俊弘才是兩萬五。

「吳若希雖然有首洗腦歌《愈難愈愛》,但佢無唱過紅館,又無其他 hit歌,收得貴根本冇人要,所以兩萬已經頂磅!至於鄭俊弘仲低,就算搭埋何雁詩、胡鴻鈞,都係收得萬五,算係好使好用!」知情者說。

吳若希、鄭俊弘早前打孖上做皇室堡活動,搵雞碎咁多,抽佣後要兩份分,所剩無幾。

近年音樂頒獎禮,「星夢」歌手例必大擸。

密食當三番

頂爛市外,「星夢」亦以捆綁方式 sell客。

「 Herman(何哲圖)覺得低價搶多啲 job冇問題,起碼密食當三番,就算錢唔多,曝光當賺咗。公司入面最多人搵其實係許廷鏗,但都係收三萬,同樣係附贈胡鴻鈞、何雁詩,試過三個月接咗十幾個 job。好老實,除咗吳若希、鄭俊弘同許廷鏗單飛都有人考慮,其他根本冇人吼!

「而家市道唔好,好多客搵歌手唱騷,如果一嚿錢就有幾個人,一定會覺得抵好多;外邊嘅好似盧凱彤、連詩雅佢哋,一個人都收四萬啦,『星夢』頂爛市,真係唔夠佢哋玩㗎!」

過去曾是何哲圖旗下的鄭欣宜,當年出騷價只有一萬元,搞到欣宜自爆銀行得幾百蚊,要搵朋友接濟。

「欣宜而家去咗蕭定一公司,唱騷價都高番,唔會好似以前咁,幾平都好,有人要就接!」知情者說。

上週何哲圖生日,旗下歌手及員工齊齊為他慶生。

許廷鏗接 job次數密,帶挈何雁詩有得執。

欣宜轉會蕭定一,收入和體重均有增加。

同級不同酬

歌星賺大錢,一定係靠開演唱會和做巡迴,未夠班開個唱的,收入就要靠商演或唱私人騷;無綫「星夢」旗下歌手低價接 job兼買一送幾,頂爛市。

★以唱兩首歌計

鄭欣宜 2萬

糖妹 2萬

洪卓立 2萬

連詩雅 4萬

盧凱彤 4萬

林二汶 4萬

Gin Lee 7萬

官恩娜 7萬

鄭融 7萬

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!