掃呢頁CODE去手機

2015年10月21日 星期三

為裸照風波再求警協助 YoYo出院:唔想其他女仔受害 裸照,陳自瑤,YoYo,伍淑怡,



為裸照風波再求警協助 YoYo出院:唔想其他女仔受害



其他影片:>>






為裸照風波再求警協助 YoYo出院:唔想其他女仔受害

擁34F的巨乳模特兒伍淑怡(YoYo),疑因早前透過agent接廣告試鏡拍下半裸相,捲入裸照兜售風波,本周日在牛頭角寓所割脈,並自拍滴血照貼於facebook,控訴報警求助時不獲重視。

昨日YoYo出院後到有線電視接受訪問,她應記者要求除口罩,展示傷手說:「有4隻手指冇晒知覺,醫生話我斷咗兩條筋、一條神經線,駁番都最少要3個月復原,着bra都要用10分鐘,頭先洗頭喺髮型屋匿埋喊,𠵱家見陌生人好緊張,覺得戴口罩好安全,可能要睇心理醫生。」



■34F巨乳模特兒YoYo捲入裸照風波割脈,昨出院後接受訪問,指左手有4隻手指沒知覺,斷了兩條筋和一條神經線。



■YoYo將滴血相貼fb被質疑博出位,她激動否認,並對嚇親外界致歉。資料圖片



■YoYo受訪期間脫掉護手的三角巾,狀甚痛苦。

強調並非博出位

問為甚麼自尋短見?YoYo說:「覺得全世界都幫我唔到,連最正義嘅警察都幫我唔到,首先佢話我啲相同片冇陳冠希咁嚴重,佢唔想幫我哋備案,最嚴重係佢話:『你知唔知你拍啲片係犯法?』我唔係擘大髀嗰啲,我係casting正常角度之嘛,差人畀我嘅感覺,想嚇我唔幫我做嘢。」

YoYo強調自己只是行性感路線,但底線唔會露點:「可能我講嘢幾鹹濕都好,我係講就天下無敵,做就無能為力,呢10幾年靠自己努力,冇任何花邊新聞。」是否覺得報警受歧視?她說:「我覺得睇唔起娛樂圈嘅人,可能我嘅工作要性感,但唔等於真係可以咁性感。」並指前晚有女警到醫院聯絡她,今日她會到警署。

YoYo強調當時是真的想死:「嗰吓真係好無奈,由我乜都有,突然可能因為呢件事搞到乜都冇,受唔住呢個打擊,差人大番我轉頭,我知我死咗你會做嘢。嗰吓個人去到極點,火山爆發出嚟。我唔係諗住搵人救,想畀所有人知警察唔做嘢。」

對於將滴血相貼fb被指博出位,她激動說:「識我嘅人知我唔係,我係乜事都鍾意放上互聯網同人分享,嚇親大家唔好意思。如果我唔企出嚟講,可能有更多受害者,我唔想再有其他女仔受傷害。」

另YoYo接受有線訪問講到影裸照,眼紅滴淚說:「有契爸爸喺美國,佢哋唔想我嘥錢買機票,寧願做job去探佢,所以我聽到去美國工作叮一聲發晒光。」

採訪:楊潔雯

攝影:陳順禎



■不時作性感打扮的YoYo強調只是為工作而性感。攝影:仇志德

鍾意就快D Share啦!