網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月21日 星期六

無綫撳低價 陳煒1000蚊平過沈卓盈 :),無綫,陳煒,沈卓盈,

VIDEO_MP4_A 過檔無綫超過三年,陳煒今年有四部劇排住出街,喺《東坡家事》扮潑辣河東獅,搶晒鏡,到演出《梟雄》,就俾網民大讚演技出色;加上佢再被安排做飲食節目教煮餸,如今已坐穩二線花旦位置,依家仲同鄭則士拍住上,拍新劇《火線下的江湖大佬》。見佢一劇接一劇咁,以為煒哥終於捱出頭啦,點知原來騷價仲係好奀。有位無 ...






其他影片:>>






過檔無綫超過三年,陳煒今年有四部劇排住出街,喺《東坡家事》扮潑辣河東獅,搶晒鏡,到演出《梟雄》,就俾網民大讚演技出色;加上佢再被安排做飲食節目教煮餸,如今已坐穩二線花旦位置,依家仲同鄭則士拍住上,拍新劇《火線下的江湖大佬》。

見佢一劇接一劇咁,以為煒哥終於捱出頭啦,點知原來騷價仲係好奀。有位無綫人爆料,話公司除咗騷價同簽約出手低,依家仲會睇人嚟撳,就好似港男翟威廉咁,底薪$10,000,騷價只有$800至$900;而出爐港姐底薪$8,000,$700一場騷。除咗班港男港姐,沈卓盈做咗超過10年,到依家都係$1,300一場騷,煒哥就仲慘,上年騷價得幾百蚊仲要冇底薪,到今年年頭簽咗做親生女,騷價加到盡都係得$1,000!

俾人用到盡,但煒哥就識諗,話係想要嘅係機會喎!如果真係靠無綫份糧,早就餓死
鍾意就快D Share啦!