掃呢頁CODE去手機

2015年11月12日 星期四

又嫁兩個 王菀之 1128做蘇太 樊少皇娶 JJ [壹週刊 - 1340] 菀之,樊少皇,賈曉晨,JJ,王菀之,M1,



今年 9月,王菀之首次同男友 Eric So情侶檔出席活動。

探熱針

又嫁兩個 王菀之 1128做蘇太 樊少皇娶 JJ

今年是娛樂圈喜事年,繼 Angelababy、胡杏兒上岸做人妻後,恨嫁的王菀之,九月中同男友 Eric So(蘇卓航)去日本度假時,終於冧掂對方將自己私有化;趕上車的還有宅男女神 JJ賈曉晨,同力王樊少皇拍拖超過三年,同樣修成正果。兩 pair人於上月入紙排期註冊,恭喜!恭喜!

逼得太緊

三十六歲的王菀之,同有 figure王之稱的 Eric So拍拖兩年,情侶關係浮晒面,出席公開活動,一直將男友掛在嘴邊,永遠有讚冇彈。「心目中冇人出色過佢( Eric)……佢係大師性格,唔出聲,但腦筋好豐富,唔難捉摸,好欣賞佢……」王菀之說。

感情穩定,過去一年,開始被追問婚期,王菀之一顆恨嫁的心,表露無遺。「佢都未求婚,不過我 ready結婚!」至於 Eric So對住「進擊的 Ivana」,則一直「賴皮」:「提出(求婚)好奇怪,應該係暗暗地表示嗰啲,感覺到就會結婚,唔會事前計劃。」

連日趕戲,在街邊等埋位的準新娘和拍檔方力申呆呆吽吽。

去年王菀之為電影《分手 100次》主題曲拍 MV,父母前往探班,此外,有指 1128婚禮將會在王父任職高層的陽明山莊舉行。

上月 27日入紙排期註冊,二人同樣報稱是藝術家。

愛才的王菀之,一三年從杜如風手上撬走 Eric So,為了箍實男友,拍拖兩個月,硬着陸男友九龍城住所同居,工作時間以外,全面看管再加無定時電話追蹤,杜絕異性埋身。

拍拖一年,終於吵大鑊!王菀之一度執包袱搬返屋企,以退為進,點知男友完全冇表示,唔想散的王菀之惟有扮死狗認低威。

「唔好睇 Ivana講嘢陰聲細氣,其實佢一啲都唔溫柔,港女、大女人有嘅性情佢有齊,一啲都唔易頂。以前啲男友當佢係女王咁服侍, Eric開始都勉強頂住,但拍咗三個月,就同朋友呻到樹葉都落,成日話分手, Ivana又唔捨得,惟有改變自己去配合男友。」 Eric So身邊友人說。

上月中與馮翰銘舉行《王菀之作品賞》後,王菀之隨即埋位為電影《綁架丁丁當》開工。

未埋位,不停同導演錢國偉 selfie。

拍拖兩個月,王菀之去年初已進駐對方位於九龍城的寓所同居。

本週二下午, Eric So同友人食完午飯,到街市買凍肉為晚上打邊爐作準備。

開始動搖

明知男友受軟不受硬,王菀之亦不敢硬碰,加上電影舞台劇演唱會排住隊直落做,令大家多番私人空間,雙方感情反而邁進一步,感情穩定,王菀之開始籌謀做人妻大計。

過去一年,王菀之每次提起自己唔細,想結婚, Eric So都以「下次再傾」溜之大吉,恨嫁但又擔心適得其反的王菀之,於是借傳媒推波助瀾,幫口催婚。眼見身邊朋友紛紛成家立室, Eric So亦開始動搖。

「 Eric一向冇結婚 concept,覺得兩個人走埋一齊開心就得,但呢兩年朋友大部分結婚生小朋友,佢都改咗口風,話有頭家嘅感覺唔錯!」身邊友人說。

拍拖三年, JJ曾不勝小三包袱壓力,一度同力王分手。

上月初, JJ為錢國偉老婆陳宛蔚做姊妹,翌日隨即入紙排期註冊。

同 JJ拍拖斷正後,樊少皇再被爆有個多年女友,二人雖然冇結婚,但卻育有一子一女。

水到渠成

收到情報,王菀之立即抓緊時機,即使忙到甩轆,九月中都照同男友飛日本度假,趁外遊期間,重提結婚一事,結果水到渠成,王菀之氹掂 Eric So做老襯。

為怕對方三心兩意反口,上月在文化中心做完三場《王菀之作品賞》後,拿拿臨走去登記排期註冊,打鐵趁熱。據了解,二人落實於本月二十八日,簽字擺酒結婚。

在國內劇接劇的 JJ,有份演出陳偉霆主演的《蜀山戰紀之劍俠傳奇》,更毫不吝嗇將 G奶谷上頸。

力王掂咗

趕做羊年新娘的還有 JJ賈曉晨,同樊少皇拍拖三年,飽受壓力,分開再復合,兩人的關係愈來愈穩。

近年在內地劇接劇,早前又答應無綫,幫拖拍新劇《末代御醫》的 JJ,雖然多次被男友求婚,但她一直十五、十六揸唔定主意,直至最近陳宛蔚同錢國偉結婚,充當姊妹的 JJ終於被打動,答應下嫁力王,並在錢國偉婚禮翌日,立即去排期註冊。

「之前樊少皇同 JJ求過婚,但佢唔肯應承,覺得自己得三十三歲,仲可以搏多兩、三年。點知上個月幫 Calinda(陳宛蔚)做完姊妹, JJ諗法唔同晒,樊少皇即刻得咗!」 JJ身邊人說。

回歸無綫拍新劇《末代御醫》, JJ做女二同郭晉安合作。

意外成功

人稱「 Figure王」 Eric So蘇卓航,食盡不少圈中女星,但冇一個可以將他私有化,直至被王菀之意外搞掂;而恨嫁的王菀之一直偏愛才子,可惜港女性格,戀事多磨。

Eric So

蒙嘉慧

95年,與剛入行兼任職模特兒的蒙嘉慧拍拖,有傳女方嫌 Eric事業無成,一度分手;其後,男方創下一番事業成為 figure王,二人再度翻撻。

盧巧音

05年,在派對中火速撻着,女方更放棄千呎大坑寓所,以萬元租住土瓜灣傲雲峰與男友同居,二人一度到談婚論嫁的地步,可惜臨門撻 Q,結束三年情。

杜如風

11年搭上半個娛圈人的杜如風,其後有傳王菀之介入撬走。

王菀之

梁柏堅

13年初,王菀之自爆與拍拖七年的圈外男友分手,並承認與填詞人梁柏堅一起,但對方嫌性格不合,王菀之最後嚇走男友。

馮翰銘

中學時期已認識,入行後,王菀之勁冧對方主動出擊,二人經常出雙入對。

嗲精

身材好,個樣又夠嗲的 JJ,不少同劇拍檔都對她暈晒浪,戀上樊少皇,因對方被爆早有正印而背上小三之名。

馬國明

11年,與馬國明合作《飛虎》傳出緋聞,二人在片場打情罵俏,更以「老公、老婆」相稱。

沈震軒

10年,與沈震軒於上海拍旅遊節目撻着,男方搬入 JJ將軍澳的寓所黐食黐住,其後有傳沈震軒拍《喜愛夜蒲 2》搭上國產劉羽琦,導致二人分手。

李子雄

07年,有傳李子雄對她特別照顧, JJ所揸的車和住屋,均是對方名下,關係曖昧。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!