掃呢頁CODE去手機

2015年11月15日 星期日

王菀之:王菀之1128簽紙結婚 小圈子派對唔大搞 :),菀之,王菀之,



王菀之終於現身,仲大晒隻求婚戒指𠻹!

next 1/1 pre

11月28就簽紙結婚。

next 1/1 pre

講到結婚,王菀之變得勁怕醜!

next 1/1 pre

王菀之同張敬軒出席綵排。

next 1/1 pre

王菀之話想搵軒仔做伴娘。

next 1/1 pre

王菀之話會低調行事,唔會大搞婚宴。

next 1/1 pre

晒死人咩!

next 1/1 pre

話婚紗都唔會有,會着自己鍾意嘅衫。

next 1/1 pre

歌手王菀之(Ivana)與張敬軒為音樂劇綵排,日前宣布將與「figure王」蘇卓航結婚的她知道傳媒會追問結婚一事,顯得非常怕醜,更拉着軒仔不讓他離開,指軒仔是自己的安全網。

唔舉行婚禮齋開P

受訪時,快將成為蘇太的Ivana左手戴着求婚戒指,問到戒指幾多卡?她害羞地說:「唔知呢。」而Ivana承認11月28日將簽紙結婚,但不會舉行婚禮:「因為我哋兩個性格都有小小低調,嗰日會同家人、親戚食飯,朋友我哋諗過,因為有好多唔同圈子嘅朋友,互相都唔識嘅,可能搞唔同嘅party去慶祝。(要搞幾多個?)十個八個都唔少得!」提到軒仔自薦做伴娘一事,Ivana笑說:「佢要做我會畀佢做,佢可以幫手拎嘢。」

獲朋友贊助

雖然距離結婚只有兩個星期,不過Ivana坦言簽紙的場地還未落實,要視乎當日的人數:「可能因為我哋冇wedding planner,要自己諗,但我同佢都係啲慢慢嚟嘅人。(家人唔急?)唔會,到時通知佢哋就得。」問到宣布婚訊可有贊助商聯絡她?她說:「有朋友message問需要啲咩,例如花同朱古力,都要多謝大家,但啲花可能係由細玩到大嘅朋友整。」

低調出嫁唔着婚紗

至於可會穿婚紗?Ivana透露不會穿得太隆重:「有準備一條裙,但唔似婚紗,想揀有意義嘅衫去着,好似我哋網上post嘅相就係我哋嘅婚紗相。(有咩意義?)唔知點形容,淨係嗰日會着,佢(Eric)仲買咗個特別嘅頭飾畀我襯條裙。(唔着婚紗會遺憾?)因為做唔同嘅工作有着過,咁重要嘅日子都係着自己鍾意嘅衫。」

生B要再計劃

談到生育計劃,Ivana表示曾與Eric商討過:「有時覺得要生,有時覺得唔要,要再計劃吓先。」問到可有叫Eric做老公?她說:「未呀。(28號先嗌?)到時先算。(依家點嗌佢?)唔係疊字,係一種食物,唔講喇。」

父母滿意Eric So

至於蜜月的地方,Ivana透露應該會到歐美,不過昨日巴黎發生恐襲事件,需要視乎情況再作決定,她又謂數月前已向公司請了一個月大假。問到Eric可會到音樂會支持她?她笑說:「冇飛,之前冇預佢,唔知呢,佢好多嘢要準備。」她又表示父母很滿意Eric這位女婿,不過會不捨得自己嫁出去。



鍾意就快D Share啦!