網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月7日 星期六

胡杏兒爆求婚過程 認1228行禮! 杏兒,胡杏兒,



杏兒戴住婚戒現身活動,全程甜笑!

next 1/1 pre

杏兒一出場,大家第一眼見到嘅應該都係佢大大隻訂婚戒指~

next 1/1 pre

杏兒爆男友求婚過程!

next 1/1 pre

杏兒透露已訂酒席!

next 1/1 pre

杏兒愛情事業兩得意!

next 1/1 pre

連行上台都忍唔住笑瞇瞇。

next 1/1 pre

杏兒表示有計劃生B!

next 1/1 pre

胡杏兒

next 1/1 pre

祝杏兒同Philip幸福快樂!

next 1/1 pre

昨晚正式公布下嫁男友Phil Lee婚訊的胡杏兒於尖沙咀出席活動,春風得意的她被司儀黎芷珊問到婚期是否12月28日?她說:「到時你咪知囉!好多嘢大家都早知過我!未求婚就話我結婚!」黎芷珊又問:「咁喺英國定沙頭角行禮呀?」杏兒笑笑口說:「沙頭角都幾特別!」又雀躍地說:「好開心,I find the one!」

認已訂酒席

訪問時再被追問是否12月28日結婚,她說:「吓...係囉!」至於是否在沙頭角行禮,她表示目前未確實,亦可能要到沙頭角做一些儀式,杏兒透露已訂酒席。至於會否在英國行禮?她說:「其實一路都無去英國,屋企人都喺晒香港!」至於是否中式行禮?她謂:「拜祠堂未Confirm,我都唔係好清楚,呢樣嘢男朋友安排!」

快速答應求婚

她透露男友是在幾個月前求婚,當時男友將戒指放入飯煲:「有啲米咁。(叫你做佢煮飯婆?)係!」二人拍拖只有一年就急於結婚,杏兒說:「大家都唔細,知道大家要啲咩,人生觀價值觀都差唔多,對家人、工作理念都好近!」又謂沒多考慮就答應求婚,因知道對方適合自己,又直認手上的戒指就是求婚戒指。

被問婚照何時影?她透露是上月,受邀到比利時拍攝,而婚紗則是她的婚紗店設計,至於是否預支蜜月?她說:「都唔係,今次有啲趕。」手戴巨鑽戒指的她被問幾多卡?她謂不知道。

否認未婚夫掉低自己

談到昨晚的派對,是生日還是訂婚派對?她說:「其實原本係話畀朋友、家人知我哋結婚,又咁啱我生日,我都唔想大家(指傳媒)等咁耐!」至於昨晚杏兒離開時,保安人員與傳媒發生衝突,杏兒上車後,記者在車頭拍照時,司機踩油令記者險被撞,杏兒謂:「我都即刻落車睇吓,叫停司機,無諗過會搞到咁混亂!(未婚夫掉低你?)係我掉低佢,佢話返嚟接我,我話返嚟就仲亂!」

被問是否已經與男友同居?她說:「唔係(幫你吹頭?)未move in,但我哋會spend time together!」至於婚後是否趕生B?她直言有計劃,畢竟大家年紀也不少,不過剛簽約新公司,會否擔心老闆蕭定一不滿?她表示老闆支持她,亦坦言生B要與老闆商量。

照請TVB高層飲喜宴

被指遭無綫封殺,她表示會請高層到場飲喜宴,她說:「公司有政策我明白,但我都會照請!」又笑言無法神秘結婚,希望當晚會安排得妥當,至於會否擔心老公避忌再引起混亂?她說:「佢唔係圈內人,希望大家體諒!」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!