網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月5日 星期四

去泰國考牌 「栢芝奶媽」倒奶吸客 [壹週刊 - 1339] 栢芝,張栢芝,M1,



展示苦練數月的空中瑜伽,輕輕向前一拉,胸口已經 big爆!

娛樂偵訊

去泰國考牌 「栢芝奶媽」倒奶吸客

13年選過港姐中途退選的林芷嘉( Karen),因貌似張栢芝加上有 32D胸,被封「栢芝奶媽」,之後拍過電影《喜愛夜蒲 3》及《單身男女 2》,但家住六千萬複式豪宅的她,賺錢買花戴,因為要接拍瑜伽運動公司廣告,在過去兩個多月,林芷嘉專心苦練空中瑜伽,為倒奶做好準備之餘,仲上咗癮,玩到要開埋 studio做生意。

單對單上堂

於英國樸茨茅夫大學( University of Portsmouth)國際商業及英文系畢業的「栢芝奶媽」林芷嘉,家有個經營水晶和飛機模型生意的富爸爸,讀飽書唔使打工捱世界。

「除咗喺網上搞服裝生意(專賣外國 party dress同古董 Chanel手袋),我有時都會幫屋企手,辦啲中港兩地展覽,有時間就接吓啲 modeling工作。」林芷嘉說。

因為接了個瑜伽運動公司廣告,八月中開始接觸空中瑜伽的林芷嘉,一試上癮。

「玩咗兩個幾月,我搵老師一對一上堂,玩瑜伽可以減壓,個 body嘅線條真係靚咗好多, pat pat都圓咗翹咗!而家一個星期 keep住做三至四日,身邊好多朋友都跟咗我個老師上堂,有時我都會幫手做助教。屋企人都支持我, plan緊自己開 studio,會拍住 Tiffany(瑜伽導師)一齊做。」林芷嘉說。

要打開門做生意,林芷嘉近期密密上堂,為稍後到泰國考空中瑜伽導師牌,接受特訓。

因為要接拍瑜伽運動公司廣告而練空中瑜伽, Karen一試即上癮。

在外國讀書的 Karen,經常在 facebook分享性感巨咪照。

林芷嘉( Karen) 13年曾經參選港姐,雖然最後退選,但因為身材火辣,有機會參演電影。

晒相分享

將興趣發展為事業,林芷嘉試真對待。整個人掛在七米長的布帶上,凌空做出拗腰、一字馬等連串動作,之後再嚟一招倒吊,立即倒瀉 32D。

「練空中瑜伽,身體每一塊肌肉都練到力量同練到柔軟度,身形會修得好靚,啲 pose好誘惑但又好優雅,我好多時都會放相上 facebook同朋友分享效果,我唔係賣弄色情,只要性感得嚟靚同健康,就完全無問題!」林芷嘉說。

為免拉傷,做瑜伽前要先拉筋熱身。

在導師 Tiffany指導下, Karen在七米長的布帶上做出倒吊、拗腰、一字馬等動作。

去年參演電影杜琪峯執導的《單身男女 2》,飾演古天樂的空姐女友。

11年在英國普茨茅斯大學畢業, Karen與父母在畢業禮上合照。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!