掃呢頁CODE去手機

2015年11月19日 星期四

老新水房小販區惡戰 [壹週刊 - 1341] M1,

爆壹爆 老新水房小販區惡戰 屯門雖然係清一色新義安,但老新仔都唔係惡晒。早幾日,一班水房古惑仔就夠薑踩入屯門,仲同一班陀地老新仔喺街頭紮行馬講數添,原因係為小販擺檔問題。屯門良景邨每晚都有十幾檔小販,係由新義安小頭目「生菜」負責睇場。生菜係乜水?咪就係屯門猛人阿牛門生囉。每一檔小販,每月都要向「生菜」上繳五千蚊保護費, ...


爆壹爆

老新水房小販區惡戰

屯門雖然係清一色新義安,但老新仔都唔係惡晒。早幾日,一班水房古惑仔就夠薑踩入屯門,仲同一班陀地老新仔喺街頭紮行馬講數添,原因係為小販擺檔問題。

屯門良景邨每晚都有十幾檔小販,係由新義安小頭目「生菜」負責睇場。生菜係乜水?咪就係屯門猛人阿牛門生囉。每一檔小販,每月都要向「生菜」上繳五千蚊保護費,先可以相安無事做生意。由於呢度人流旺,一班小販都願意交保護費。

不過講開就奇,近日除咗有商場職員想趕走呢班小販外,幾日前另有人吹雞,召來十幾名戴上口罩、有水房背景嘅金毛古惑仔到場,大聲呼喝一班小販,將佢哋趕到另一邊人流唔太多嘅位置。小販見對方兇神惡煞,乖乖就範,一方面奇怪黑社會做埋食環份工,另方面暗中撥輪通知「生菜」投訴,「生菜」立即 call齊門生到場,場面緊張嚇親唔少街坊。

不過「生菜」門生可能未食晚飯,到場後不斷喺其中一檔篤魚蛋開餐。原來,班老新仔一向有個規矩,就係「魚蛋免費食 陀地任篤」,所以班老新仔老實不客氣,魚蛋篤完一串又一串,班水房仔見到都陰陰嘴笑,認真失禮。之後,兩方人馬走埋一邊密密斟,冇幾耐各自散 band。爆哥收到風,有人一定要小販絕跡,但一班陀地有錢收兼魚蛋任食當然唔肯讓步。而之後數晚,每當小販開檔後,一班老新陀地都會在附近戒備,以防有人搞事趕小販走。

良景邨小販成行成市。

高登肥仔 臭名遠播

高登呢排好熱鬧,因為好多巴打絲打都講緊一個網名叫樂富肥仔嘅仁兄。究竟呢個肥仔係乜水,唔通係富二代大把錢?錯喇,只係好多人話佢專門喺高登兜售壞咗嘅二手電話。好多人投訴,話手機底板通常用兩日就燒,又或係 speaker失靈,總之就問題多多。由於多數在港鐵交收,買家冇乜時間 check機,所以好多人中招。

有巴打同爆哥講,肥仔喺高登有好多個身份換來換去,所以雖然已經活躍幾年,都仍然有人上當。而佢每呃完一個客,就會失蹤一排,等件事丟淡再出來搵食,好鬼蠱惑。有朋友早排就用八嚿水,同肥仔買咗部二手機,點知返到屋企先發現 speaker用唔到,想肥仔回水,但佢已經熄機睬你有味。朋友根據張單據上地址去問佢,點知間鋪原來長期拉閘冇開門。朋友之後攞部機去整,手機鋪都話個盒同配件都係流嘢,而部機零件已好殘破,絕對唔值八嚿水。朋友聽完,嬲到想掟爛部機。

澳門圍剿崩牙駒

《壹》仔上期爆料,曾在澳門呼風喚雨的「崩牙駒」尹國駒,上月廿九日,喺漁人碼頭筵開二百席,創立「世界洪門歷史文化協會」,崩牙駒出任台灣洪門組織副主席之位,又喺澳門以洪門會友,但政治色彩甚濃,台灣國民黨高層朱立倫、洪秀柱更親筆題字祝賀。

崩牙駒搞洪門,無非是加入共產黨統一台灣戰線,理應是為國出力,而據聞事後也得到中共讚賞,仲有共產黨高層喺北京親自接見佢,都算巴閉。佢咁愛國,但偏偏澳門司警唔俾面,擺酒當晚反而如臨大敵,成班警察持槍在門外候命,更逐個影低來客全相,恐嚇意味甚濃。而香港江湖中人不少收到請帖,當晚都約埋過大海赴宴,點知全部喺碼頭關口被人截住,唔俾入境。因乜事搞到要封殺崩牙駒呢?江湖中人估計,澳門司警可能唔 like佢搭通中央關係喎,為免日後唔俾面,所以先俾個下馬威佢睇吓。

爆哥乜料

金融界撈家,穿梭黑白政商界,朋友遍布旺角至中環,每星期都八到

唔同料,同《壹》仔讀者過吓癮!

鍾意就快D Share啦!