掃呢頁CODE去手機

2015年11月2日 星期一

李彩華:內地再爆紅 李彩華狂賺3300萬 李彩華,



李彩華身價暴漲,依家每集30萬人民幣呀!好勁呀!

next 1/1 pre

《家國恩仇記》同《天下正道》差唔多係同時拍,所以佢成日要兩地走嚟走去。

next 1/1 pre

李彩華喺《家國恩仇記》係一個土匪,要粗豪、要開槍。

next 1/1 pre

而喺《天下正道》就係一個大家閨秀,要斯文、有禮。

next 1/1 pre

李彩華話都搞到佢都有少少精神分裂呀~陰公豬囉!

next 1/1 pre

李彩華仲因為長期舟車勞頓,變成藥煲!

next 1/1 pre

佢指幾乎每次返香港都要搵醫生「大修」,做全身檢查。

next 1/1 pre

不過佢仲覺得OK,唯一擔心嘅係怕媽咪為佢健康擔心!

next 1/1 pre

真係要好好保重身體呀!

next 1/1 pre

李彩華(Rain)近年將事業重心轉移內地,據知身價已暴漲至每集30萬人民幣(約36萬8千港元),今年單是拍劇已進帳約2,700萬人仔(約3,300萬港元),更出現劇組「爭人」情況,Rain為免順得哥情失嫂意,只好熬車五粒鐘,穿州過省趕劇,總之辛苦錢不易賺,她坦言長期舟車勞頓,變成藥煲!

31歲的李彩華早前憑內地劇《回家的誘惑》再度爆紅,據知身價暴漲至每集30萬人民幣(約36萬8千港元),不過仍有不少製作單位主動接洽要求合作,令Rain一劇接一劇,勁賺人仔,除之前拍完的30集《獨立縱隊2》,年尾前還要拍各30集的《家國恩仇記》及《天下正道》,換言之,今年拍了三劇的Rain進帳約2,700百萬人仔(約3,300萬港元),真是豬籠入水。

不過,Rain卻指辛苦錢不易賺:「我係有苦自己知,《家》劇喺浙江,《天》劇就喺橫店,兩套劇都趕拍,時間緊迫,我唔想影響劇組進度,情願自己辛苦啲,喺浙江拍完即刻趕去橫店,來回要五個鐘頭車程,係咁來來回回。但最辛苦唔係熬車,係兩套劇嘅角色反差好大,《家》劇我做土匪,要粗豪、要開槍,《天》劇我就演大家閨秀,要斯文、有禮,真係搞到我都有少少精神分裂,惟有喺車程中調息自己。《家》劇仲有好多體力勞動嘅戲份,拍我喺泥漿裏面監視敵人,啲泥漿又凍又難行,真係有苦自己知!」

Rain雖然收入豐厚,但醫療方面的開支不為人知,她說:「因為長期喺內地工作,穿州過省,而內地嘅天氣變化好大,又凍又熱,好多時傷風感冒少不免,搞到長期都要睇醫生,甚至每次返香港都要搵醫生『大修』,做全身檢查,而且好多時拍動作場面,搞到自己五勞七傷,都要花唔少錢買中藥調理,可以話長期黐住個藥煲做人,不過我OK嘅,唯一擔心嘅係怕媽咪為我健康擔心!」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!