網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月29日 星期日

學生情人有料到 44歲劉小慧 __,劉小慧,

近排愛懷九十年代舊,想當年,劉小慧有學生情人之稱,嫁咗俾蘇志威之後淡出幕前,生咗兩個女,不經不覺,今年都四十四歲啦。老公蘇志偉仲要做草蜢開演唱會,當然要keep住啦,估唔到正宗師奶蘇太一樣keep到喎。呢日,撞到佢兩公婆行街,蘇志威戴住頂cap帽,仲係好潮,劉小慧都都輸蝕,孭住個背囊仔,完全係無乜點走樣。係沿途不停咀係咁講呢下,就少不免有啲大媽味咁囉。 ...






其他影片:>>






近排愛懷九十年代舊,想當年,劉小慧有學生情人之稱,嫁咗俾蘇志威之後淡出幕前,生咗兩個女,不經不覺,今年都四十四歲啦。老公蘇志偉仲要做草蜢開演唱會,當然要keep住啦,估唔到正宗師奶蘇太一樣keep到喎。呢日,撞到佢兩公婆行街,蘇志威戴住頂cap帽,仲係好潮,劉小慧都都輸蝕,孭住個背囊仔,完全係無乜點走樣。係沿途不停咀係咁講呢下,就少不免有啲大媽味咁囉。
鍾意就快D Share啦!