網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月4日 星期三

【出道5年】吳若希4大笑柄 網民恥笑攝石人 吳若希,





其他影片:>>






出道5年的吳若希瘀事多籮籮,經常成為網民的嘲笑對象。

叫咖哩?

今年7月,有網民爆料指吳若希入行前疑在尖沙嘴的夜場陪唱,名叫「咖喱」,事後吳若希否認。據知吳若希未入行之前英文名叫「Curry」。

洗腦歌

十級洗腦的劇集片尾曲《越難越愛》,令吳若希登上煩膠之巔,凡聽到「無懼世事變改」,聞歌即想起其人。

萬能key攝石人

吳若希在《勁歌金曲》黐着最受歡迎男女歌星張敬軒及容祖兒合照,被網民恥笑,更成為「萬能key」;之前港姐決賽頒獎禮再被嘟姐「cut走」。

點解嘅

吳若希在《至尊街頭魔法王》擔任主持時,每見到魔術便大驚小怪,又不停怪叫「點解嘅」,極度煩厭。

吳若希N年前的私影,清楚題示佢當年叫「Curry」 (網上圖片) 萬能key經典圖片 (資料圖片)
Do姐係都要cut走吳若希半邊面 (資料圖片) 典解嘅?典解嘅?好打耳呀! (資料圖片)
鍾意就快D Share啦!