掃呢頁CODE去手機

2015年11月15日 星期日

林盛斌:月入5萬變8千 Bob辛酸史成小學教材 :),Bob,林盛斌,



真係睇完都眼濕濕呀!

next 1/1 pre

阿Bob感慨自己嘅經歷竟然成為小學生嘅教材。

next 1/1 pre

阿Bob仲發咗一篇長文添!

next 1/1 pre

藝人林盛斌(阿Bob)呢幾年撈到風生水起,住大屋揸靚車戴名錶,可以話係好多藝人嘅典範,下個月仲大搞個人Talk show,但係佢嘅辛酸過往又有幾多人知?今日Bob突然喺微博寫咗一篇非常感觸嘅文章,仲話自己爭啲喊!寫乜?原來Bob成為小六英文作業嘅教材,主題係講一名成功的DJ如何煉成,Bob睇番呢個教材之後,就非常感觸咁寫咗段文,回憶番自己十三年前初入行時嘅點滴,仲自爆人工大起大落,最令Bob眼濕濕嘅,就係勢估唔到捱到今時今日,自己竟然成為小學生嘅教材!

Bob話:「十三年前,我加入新城電台做Sales,短短九個月成為成績最好其中一位新人,命運安排下由營業部轉去節目部,月薪由接近五萬去到得返(番)八千蚊,扣埋MPF得七千幾。」Bob話當時好多朋友都擔心佢嘅前途,驚佢頂唔住,但係Bob就堅信:「而(依)家未得啫,遲啲一定得!」呢個不死嘅信念,咬實牙關捱落去。至於捱到點?唔使講,大家都睇到佢今時今日點Bob仲話呢行表面風光,其實背後有不足為人道嘅辛酸:「大家為嘅都係希望得到一份認同,一份尊重。」

鍾意就快D Share啦!