網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月29日 星期日

奪成就大獎 胡楓笑談入行62年苦與樂 __,胡楓,

胡楓攞獎,全場都勁興奮。next1/1pre胡楓話初初以為今晚會食白果。next1/1pre估唔到食咗個尾糊。next1/1pre搞到佢勁興奮,仲大談入行多年苦與樂。next1/1pre胡楓上台領獎前,田蕊妮送上愛的抱抱。next1/1pre全場藝人為胡楓站立拍掌。next1/1pre《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2015》頒發「TVB星光成就大獎」給藝人胡楓,宣布一刻時,全場起立拍掌。胡楓上台 ...


胡楓攞獎,全場都勁興奮。

next 1/1 pre

胡楓話初初以為今晚會食白果。

next 1/1 pre

估唔到食咗個尾糊。

next 1/1 pre

搞到佢勁興奮,仲大談入行多年苦與樂。

next 1/1 pre

胡楓上台領獎前,田蕊妮送上愛的抱抱。

next 1/1 pre

全場藝人為胡楓站立拍掌。

next 1/1 pre

《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮2015》頒發「TVB星光成就大獎」給藝人胡楓,宣布一刻時,全場起立拍掌。

胡楓上台後表示:「頭先失落咗一個獎,以為今晚食白果,點知原來係食尾糊,真係好開心。我做咗62年,由1953年開始做到依家,當中有開心和辛苦,最辛苦係三個月內每日瞓一個多小時,呢個獎真係得來不易,多謝無綫。」

鍾意就快D Share啦!