網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月25日 星期三

《警訊》寸 689好睇過膠劇 警訊之花:想貼近後生仔世界 [FACE - 444] 689,MF,梁振英

警察形象近年大跌,《警訊》受歡迎會唔會有挽救到少少?「警訊之花」 Heily就話:「係兩回事,形象問題唔係一套劇就變番好嘛!雖然唔係話佢哋形象好差,但唔覺得我哋拍好啲佢哋,形象就提升咗囉!」 爆 Like王 《警訊》寸 689好睇過膠劇 警訊之花:想貼近後生仔世界 ...


警察形象近年大跌,《警訊》受歡迎會唔會有挽救到少少?「警訊之花」 Heily就話:「係兩回事,形象問題唔係一套劇就變番好嘛!雖然唔係話佢哋形象好差,但唔覺得我哋拍好啲佢哋,形象就提升咗囉!」

爆 Like王

《警訊》寸 689好睇過膠劇 警訊之花:想貼近後生仔世界

《警訊》竟然好睇過大台啲膠劇?係真㗎!近期《警訊》啲橋段又玩檸檬茶廣告又玩 689,睇到網友好興奮,其中樣靚身材正有成 34C嘅 Heily(馬溱禧)更被高登巴打封為「警訊之花」,最近一集更不借犧牲色相去色誘當鋪阿伯,巴打們集集追睇都係因為佢咋!

Heily喺《警訊》專演女騙徒,本身係香港電台嘅特約演員,合約好自由,所以演過電影又喺大台拍過劇,不過最大發揮都係《警訊》。唔好以為 Heily騙徒形象深入民心就好穩陣,查實佢喺現實中真係遇過騙徒,又有人開價 5萬陪 1晚,「騙徒」遇上騙徒,究竟後果係點呢?

F:《 FACE》  H: Heily

F:點解最近《警訊》變得咁好笑?

早前有自稱「 2X歲型仔」 email Heily出價 5萬陪 1晚, Heily索性 po上 fb鬧對方, Heily回應時話只覺得件事好好笑:「以前做私影仲多人性騷擾,但我梗係唔理佢哋」

H:我拍咗 6年《警訊》,以前冇咁輕鬆㗎!近期想貼近啲後生仔嘅世界啦、現實啲嘅嘢啦,所以呢年幾兩年開始轉模式。演員都會參與創作,有啲 case發生咗我哋至會拍,通常睇完口供紙再寫故事,再對稿,喺稿入面睇下擦唔擦出到啲火花或者撞到好笑嘢出嚟啦,盡量諗 gag位,剩係講案件好沉悶嘛。

F:你一直演出都幾性感,係咪想令觀眾注意你身材?

Heily喺《警訊》多演騙徒角色受好評,佢解釋:「想好明確咁壞角色就係壞角色,好角色就係好角色,驚啲老人家撈亂。(點解你做壞人?)我似囉!又似 MK妹。」

H:嗰集當鋪賣金鏈係講用美色,所以係故意嘅,着衫方面係故意,少少性感我 ok嘅!健康囉但唔好暴露囉!再多啲要睇下咩角色同咩程度譬如喺我 fb見我啲 bikini相,其實係嗰集拍出海要注意事項,我冇理由着樽領啦,一定係泳衣;另外有啲生活照,係我平時係咁着嘅。(點樣 keep身材?)冇呀,我好懶,唔做運動;以前肥妹嚟㗎,我 162cm以前 130幾磅, 29吋腰喎,我咁矮咁重磅好似企鵝咁喇!之後慢慢唔食肥膩嘢減到𠵱家咁。個胸就冇刻意去令佢變大或者變細嘅!

F:你拍過大台劇覺得點呢?

《警訊》最近出現數字 94135354689引發網友聯想, Heily解釋得好有技巧,即係話總之大家睇得明就得 電視畫面

H:我都係演啲冇乜對白嘅角色,拍過《愛.回家》,喺健身室有一、兩句對白,嚟緊有《實習天使》、《潮流教主》,陳豪有型又高大,好專業!一個人講成版紙可以唔食螺絲,好犀利!嗰場戲我做佢對手公司嘅秘書,佢冇同我傾過偈呀,見佢一唔使 row機已經係咁睇稿,你都唔會騷擾人哋喺大台份人工夠搭車食飯嘅……嗰日,為興趣啫,可以試多啲唔同嘅嘢嘛!

F:《警訊》出現 94135354689(九死一生唔三唔四 689)咁大膽?

Heily個 fb好多養眼靚相,唔怪得咁多網友叫佢派多啲糧餉,但 Heily大聲講咗兩次:「我係唔收兵嘅,唔好再問我派糧餉喇,我唔收兵嘅!」佢又話𠵱家單身,大家循正途去識 Heily罷網上圖片

H:嗰集想話畀大家知,呢組數字肯定唔係信用卡嘛!就算另一個 case講白牌車,又話我哋用 apps嚟 call車,網民真係精靈眼,(話)邊有呢啲車用嚟做白牌車㗎?點會畀 cash唔係畀信用卡㗎?其實我哋係知嘅,只不過唔可以喺劇情上直接反映邊間公司做呢啲行為啫;信用卡號碼令大家有聯想我就控制唔到,播出街之後冇事喎,我哋會繼續嘗試爭取更大嘅空間,睇下拍唔拍到啲嘢畀大家睇

F:有冇遇過真正騙徒呢?

拍過多齣大台劇, Heily間中會集下郵,但佢最想係拍電影,因為製作認真啲喎!

H:有,中聯辦嗰啲,同埋前兩日有速遞公司打嚟,話上海有件嘢寄嚟又講唔出地址,又係咁問我地址,我話自己同寄件人聯絡就收佢線。當然做得《警訊》多係醒目啲,會叫屋企人小心啲,我媽媽六十幾歲有時懵懵地,我屋企都驗出受鉛水影響,有日有人上嚟話政府𠵱家立例要裝濾水器成千幾蚊,阿媽應門後叫醒我,我出去問係邊個部門呀?你個證件呢?嗰個人話係政府轄下部門,我話政府要裝梗係政府畀錢啦,你唔叫政府幫我換番啲喉?梗係唔畀佢入屋

攝影:林迅景

鍾意就快D Share啦!