網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月1日 星期日

【齊昕摑母前】喪蒲Armani Bar 醉到瞓梳化 齊昕,梁齊昕,





其他影片:>>






梁齊昕今日凌晨被阿媽唐青儀「霸王硬上弓」接返屋企,令齊昕情緒一度失控,摑咗阿媽兩把。

其實齊昕噚晚好早己經醉咗,佢噚晚喺facebook打卡話自己去咗中環Armani Bar玩,記者去到現場,發現一臉白色鬼妝嘅齊昕喺VIP區一張梳化上面瞓咗喺度,神情有點彷彿,見佢不時拎起手機㩒電話,疑似係同男友人whatsapp聯絡,準備去下場玩。

不過,齊昕真係好醉,佢㩒完電話一陣就瞓著咗,由於現場是開放式,佢有5、6個朋友擔心齊昕被騷擾,所以全程好似人場咁圍住佢,但其間有女性朋友見到齊昕「醉貓樣」都忍唔住奸笑咗一吓。瞓咗大約半個鐘頭後,齊昕就起身轉場去雲咸街一間夜店Bungalow再蒲,因為佢造型突出,沿途有好多人搵齊昕影相,佢亦來者不拒。

齊昕喺梳化瞓咗一輪,然後起身同朋友轉場。(攝影:羅德光、黃曉程、畢紹基) 好似喺屋企梳化咁瞓得咁舒服 齊昕有齊昕瞓,其他人P照開。
右邊嗰位男士一直喺度㩒電話,都冇上前睇吓瞓喺梳化嘅齊昕 然後有另一班男士行過,都係睇唔到齊昕(唔知係咪齊昕件衫有保護色,同張梳化結為一體?) 齊昕瞓喺梳化(箭嘴示),一直都冇人理佢。
齊昕笑得好開心喎 同朋友有傾講
鍾意就快D Share啦!