網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月4日 星期三

導演老友親證懷孕!子怡年底生「聖誕B」 子怡,章子怡,



傳咗好多次大肚嘅章子怡,今次終於有導演好友魏楠爆料,證實佢懷孕,咁大家唔使再估估吓

next 1/1 pre

子怡三月份出席《從天兒降》開鏡活動時,已經因為肚凸凸盛傳有咗,不過事後有指呢個係佢新戲造型。

next 1/1 pre

子怡八月初出席活動時,個肚籮咁大,有傳佢係將錯就錯,用假大肚嚟遮掩個真肚。

next 1/1 pre

當時子怡都係踩緊三吋高踭鞋。

next 1/1 pre

不過臉上不時流露出喜悅之情。

next 1/1 pre

仲對小孩表現得好有興趣添。

next 1/1 pre

其實子怡喺六月份嘅時候,都有公開過同友人嘅合照,當時佢都係刻意遮肚,不過係用隻戙高咗嘅腳。

next 1/1 pre

魏楠同子怡合作無間,所以由佢口中證實子怡有咗,相當有權威性。

next 1/1 pre

《從天兒降》今日喺北京舉行發布會,有指子怡因為身處美國安胎,所以缺席活動。

next 1/1 pre

同場加映汪峰現身墨爾本機場。

next 1/1 pre

佢係咁講電話。

next 1/1 pre

仲畀網友爆料話佢英文好爛。

next 1/1 pre

「國際章」章子怡懷孕傳聞滿天飛,但喜訊今日終於獲得證實!向來與子怡關係密切的內地導演魏楠,在子怡有份監製的新片《從天兒降》北京電影發布會上「爆響口」,直認身在美國的子怡有喜,傳聞腹中塊肉是「慈姑椗」的子怡,據知將於年底生「聖誕B」!

安胎缺席新片發布會

子怡在《從》片飾演大肚婆,與現實不謀而合,她更順水推舟,在8月初「假扮」大肚婆出席宣傳活動;不過由於有指她目前在洛杉磯一處秘密地方安胎,故未有出席這次電影發布會。

魏楠愈爆愈多

記者會上,魏楠被記者問如何說服子怡以懷孕狀態出席8月初的宣傳活動時,他先帶大家「遊花園」,但已暗露玄機謂:「說服她懷孕嗎?懷孕就是她和峰哥兩個人製造的,他們在那時候把握嘛!」不過好戲還在後頭,幾經追問下,魏楠竟愈爆愈多:「其實當時都不知道她懷孕了!不光是子怡,劇組有一半人都懷孕了!誰拍戲誰懷孕,連李小璐也都差點懷孕!」問他為何知道子怡懷孕?魏楠繼續爆響口:「其實是之前跟子怡見面時得知的!」問到準備了甚麼賀禮給子怡,魏楠笑說:「這個電影以及這個電影的票房不是正合適嗎?」

魏楠子怡交情匪淺

有「天下第一剪」之稱的魏楠,曾參與電影《金陵十三釵》、《歸來》等幕後製作,不但是名導張藝謀「御用製作人」,更與子怡關係密切,兩人曾在電影《一代宗師》中合作無間,故從他口中得知的懷孕消息極有權威性!另據子怡內地一位朋友指,子怡八月初已經肚凸凸,所以索性扮大肚婆出席活動遮掩真大肚。

汪峰博命搵奶粉錢

另一邊廂,就快做老竇的汪峰一直忙於搵奶粉錢,不但為歌唱節目《中國好聲音4》擔當導師,更舉辦世界巡迴演唱會,落力吸金!日前有網友上載汪峰現身澳洲墨爾本照片,相中他與助手正在機場搵路,期間他不停講電話,估計是與接機的朋友溝通。該名網友更爆料指汪峰過邊檢時「英文很爛」。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!